Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Mina 34 tusen som jag får imorgon (jag har skuldsanering) dom ska gå till att släcka tre skulder. 8000 kr, 3400 kr och 3000 kr. Resten ska användas till nöje/semester. Jag går på semester nästa torsdag. Juni är också betalningsfri månad för oss med skuldsanering. Där sparas det nu in 10.192 kr också.

Jag satt och räknade i fm. När allt år betalt denna månaden så har frugan och jag kvar nästan 32 tusen kronor mot i vanliga fall 12-13 tusen.
I april hade du 792000:- på kontot så nu borde det väl ändå vara en bra bit över 820000:-? :)

Mina 34 tusen som jag får imorgon (jag har skuldsanering) dom ska gå till att släcka tre skulder. 8000 kr, 3400 kr och 3000 kr. Resten ska användas till nöje/semester. Jag går på semester nästa torsdag. Juni är också betalningsfri månad för oss med skuldsanering. Där sparas det nu in 10.192 kr också.

Jag satt och räknade i fm. När allt år betalt denna månaden så har frugan och jag kvar nästan 32 tusen kronor mot i vanliga fall 12-13 tusen.

Jag har också skuldsanering och där ingår ALLA skulder, inte för dig? De betalningsfria månaderna är sköna men för mig hamnar pengarna bara på ett konto för att användas till betalningarna andra månader. Får tillbaka 1500:- på skatten, ska köpa mig en flaska vin i helgen, i övrigt inget. Jag imponeras av er som kan unna er o spendera trots sanering. Jag måste vara enormt snål mot mig själv för att klara detta. Och det ska jag ska jag göra.

@Myra jag hoppas du vaknade idag av att du nu ser på skattekontot att du ska få dina skattepengar.

Verkar vara flera här som har skuldsanering men ändå får tillbaka mycket på skatten? Eller så har jag missuppfattat?
För mig slutade höga skatteåterbäringar iom saneringen då räntor försvann. Hur gör ni för att få såna summor? Betalar ni extra i skatt?
#nyfiken

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp