Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Har nu ikväll fått mitt slutskattebesked, när uppdateras de på UC? Hitta inget på minuc.se men ja kanske leta fel.

Jag ser fortfarande ingenting under beslutade skatteuppgifter. Skattekontot är det tekniskt fel på. Blir väl granskning detta året också.

Jag ser fortfarande ingenting under beslutade skatteuppgifter. Skattekontot är det tekniskt fel på. Blir väl granskning detta året också.
Det är samma för mig, tekniskt fel. Men jag har fått mitt slutskattebesked. Så det är nog fel på alla.

Det är samma för mig, tekniskt fel. Men jag har fått mitt slutskattebesked. Så det är nog fel på alla.
Fast man borde väl kunna se det under beslutade skatteuppgifter nu även om det är tekniskt fel på skattekontot. För det gör inte jag. Lutar åt granskning även i år.

Fast man borde väl kunna se det under beslutade skatteuppgifter nu även om det är tekniskt fel på skattekontot. För det gör inte jag. Lutar åt granskning även i år.
Ah, jo det är sant. Tänkte mest på saldon. Hoppas du inte åker på en granskning.

@Myra hur går det för dig? Ser du 2023 under beslutade skatteuppgifter nu?

Nu har mitt slutskattebesked kommit i Kivra..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp