Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Själv fick man kvarskatt på 38000.
Har sökt skuldsanering nu i maj samtidigt så har utmätningen startat så kommer nog inte kunna betala. Vad händer med skuldsaneringen om ja säger att ja har kvar skatt att betala som jag inte kunnat pga utmätning? Någon som vart i min situation som sökt sanering och fått/haft kvarskatt men inte kunnat betala??
Tror det finns tid till November och antar skuldsaneringen hör av sig typ då eller strax innan. Den hinner inte gå till kronofogden innan dess antar jag..
Kan saneringen avbrytas om det kommer in skuld från kvarskatt till kronofogden i efterhand??
Skulden har ju uppstått innan ett av inledande i ska då den ingå i saneringen om den beviljas.
Maken hade restskatt som ingick i hans sanering.

När jag loggar in på skatteverket kan jag nu se beslutade skatteuppgifter för 2023 så det är klart nu;) dock står det tekniskt fel på skattekonto så jag kan inte se utbetalningen ännu men det är på gång

När jag loggar in på skatteverket kan jag nu se beslutade skatteuppgifter för 2023 så det är klart nu;) dock står det tekniskt fel på skattekonto så jag kan inte se utbetalningen ännu men det är på gång
Samma för mig men då får vi nog pengar i nästa vecka :)

Jag ser inget sånt när jag loggar in. Var nånstans ser du det?

Oj...då finns risken att din deklaration är uttagen till en fördjupad granskning
Shit! Hoppas inte! Semesterresan är bokad, flygbiljetter köpta, boende ska betalas på plats.
Finns inte utrymme att inte få pengarna nästa vecka om man säger så.
Men om det nu är så och deklarationen ska granskas, när kommer skatteåterbäringen i så fall????

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp