Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Var tvungen att göra en ändring pga aktieförsäljning i ett AFK, står inskickad 15 april. Har inte fått något meddelande eller liknande.

kan jag vänta mig återbäringen då nästa vecka?

Ser inget om summa att få utbetalt eller något i historik på skattekonto heller.

Finns inget under beslutade skatteuppgifter heller.

Var tvungen att göra en ändring pga aktieförsäljning i ett AFK, står inskickad 15 april. Har inte fått något meddelande eller liknande.

kan jag vänta mig återbäringen då nästa vecka?
Det skulle jag tro

Vi som gjort ändringar, när får vi besked om ändringar godkänts, besked om utbetalning osv?
Jag har inte hört något alls, lade också till resor till/från arbetet... Borde jag ha hört att det godkänts redan, eller vad?

3–7 juni 2024
Skatteverket skickar slutskattebesked till dig som deklarerade senast 2 maj.

4–7 juni 2024 (tisdag-fredag nästa vecka)
Skatteverket betalar ut skatteåterbäringen till dig som deklarerade senast 2 maj och vars deklaration är godkänd.

Jag får tillbaka 33.881 kr när jag gjorde avdrag för resor.

Jag har inte hört något alls, lade också till resor till/från arbetet... Borde jag ha hört att det godkänts redan, eller vad?
Jag skrev med Skatteverket igår. Behandlingstiden just nu är 8-12 veckor. Betyder att lämnade du in ändring 10 april så bör du höra någon innan 10/7

Jag skrev med Skatteverket igår. Behandlingstiden just nu är 8-12 veckor. Betyder att lämnade du in ändring 10 april så bör du höra någon innan 10/7
Min man skickade in omprövning 17 april och hans ärende började handläggas 22 maj...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp