Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Eller så har du sålt fonder eller nåt med vinst

33,84 är väl min standard i min kommun? Inget har ändrats där
Jobbskatteavdraget gör sitt till. Man betalar långt under 30% som regel men det förstår inte folk pga att tabellen heter 33 eller 34.

Har du bara inkomst med lön och ränteavdrag och det resultat du skrev så skulle du fått kvarskatt om du hade betalat 0 i ränta. Det skulle då bara kunna bero på för lågt avdrag på lönen

Jobbskatteavdraget gör sitt till. Man betalar långt under 30% som regel men det förstår inte folk pga att tabellen heter 33 eller 34.

Har du bara inkomst med lön och ränteavdrag och det resultat du skrev så skulle du fått kvarskatt om du hade betalat 0 i ränta. Det skulle då bara kunna bero på för lågt avdrag på lönen
Jag får nog försöka kolla så allt stämmer här, kön er jag nu.

Betalar mindre i vinstskatt, tror jag, mervärde minus kostnader är vinst sedan betalas skatt på det-finns säkert många som kan bättre än jag.
Ja okej. Vet inte om jag ska fylla i allt om det ändå inte lönar sig, dvs att jag får tillbaka mer pengar eller att min deklaration "ser bättre ut", då skippar jag hellre avdragen ju och håller mig till endast resor till/från jobb..

Ja okej. Vet inte om jag ska fylla i allt om det ändå inte lönar sig, dvs att jag får tillbaka mer pengar eller att min deklaration "ser bättre ut", då skippar jag hellre avdragen ju och håller mig till endast resor till/från jobb..
Sålt hus med vinst. Gjorde alla avdrag man får göra plus att jag hade avdrag för massor av räntor så jag gick plus i slutändan o fick tillbaka en liten slant.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp