- Meddelanden
- 31 418
- Mottagna reaktioner
- 16 473
- Poäng
- 11 677
Och skatteskulder skickas till kfm.Skattekontot avstämning. Pga skattebeslut uppstår överskott som regleras med utbetalning.
Och skatteskulder skickas till kfm.Skattekontot avstämning. Pga skattebeslut uppstår överskott som regleras med utbetalning.
Endast idag? Så om utbetalningen inte syns på skattekontot idag så är det kört? Eller vad är poängen med detta du skriver?Och skatteskulder skickas till kfm.
Tråden du länkar till är ju denna tråden.![]()
Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni? - Sveriges största forum för lån
Tänkte att man kanske vill dela med sig på hur mycket man får tillbaka nu när deklarationen snart trillar in för den som har digital brevlåda redan 4–8 mars. Förra året fick jag 47450 kr och då var det all ränta och reseavdrag inkluderat och även frivillig inbetalning av skatt. Reseavdrag på...www.xn--lnforum-exa.se
Ja det är för att moderatorn slog ihopa tråden som skapades tillsammans med den jag länkade. 2 trådar blev enTråden du länkar till är ju denna tråden.
Jaha. Då förstår jag. Blev förvirrad.Ja det är för att moderatorn slog ihopa tråden som skapades tillsammans med den jag länkade. 2 trådar blev en
Måste erkänna att jag är lite nervös och osäker. Trodde jag hade lyckats fyllnadsbetala tillräckligt (de drog 7500 i moms för några veckor sedan och det ligger kvar 2300 på skattekonto), men nu inbillar jag mig att jag ska få betala in typ 15 K beroende på vilka summor som gäller. Måste granska noga sen, funderar om det kanske är Tradera-försäljningar på 32 K som ställer till detNä där står inte hur mycket du får tillbaka utan du får räkna själv vad du har betalat i skatt och vad din slutgiltiga skatt är.
jag undrar också detjag tror det är ”fastställd förvärvsinkomst”
Brukar synas på måndag när det uppdateras på helgen.Endast idag? Så om utbetalningen inte syns på skattekontot idag så är det kört? Eller vad är poängen med detta du skriver?
Ja, endast idag. Skattekontot är oftast stängt för insyn den dagen så körningen syns tidigast i morgon söndag.Endast idag? Så om utbetalningen inte syns på skattekontot idag så är det kört? Eller vad är poängen med detta du skriver?
Hur lyckades du med det? Nu blir jag orolig inför nästa år.Får betala 32k pga miss med jämkningen och semesterlön förra året, det har varit känt för mig sedan i somras så jag har lagt undan pengarna men det är ändå som att man går och väntar på att nån hoppar fram och slår en i ansiktet utan förvarning.