Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Tråden du länkar till är ju denna tråden.

Nä där står inte hur mycket du får tillbaka utan du får räkna själv vad du har betalat i skatt och vad din slutgiltiga skatt är.

jag undrar också det:) jag tror det är ”fastställd förvärvsinkomst”
Måste erkänna att jag är lite nervös och osäker. Trodde jag hade lyckats fyllnadsbetala tillräckligt (de drog 7500 i moms för några veckor sedan och det ligger kvar 2300 på skattekonto), men nu inbillar jag mig att jag ska få betala in typ 15 K beroende på vilka summor som gäller. Måste granska noga sen, funderar om det kanske är Tradera-försäljningar på 32 K som ställer till det

Endast idag? Så om utbetalningen inte syns på skattekontot idag så är det kört? Eller vad är poängen med detta du skriver?
Brukar synas på måndag när det uppdateras på helgen.

Endast idag? Så om utbetalningen inte syns på skattekontot idag så är det kört? Eller vad är poängen med detta du skriver?
Ja, endast idag. Skattekontot är oftast stängt för insyn den dagen så körningen syns tidigast i morgon söndag.
Syns inget på skattekontot på måndag morgon blev det inget i juni.

Jag ser att mina ”beslutade skatteuppgifter” är klart men på skattekontot ser jag inget i år utan det finns bara en utbetalning från förra året. Det är nog kört för min del va?

Får betala 32k pga miss med jämkningen och semesterlön förra året, det har varit känt för mig sedan i somras så jag har lagt undan pengarna men det är ändå som att man går och väntar på att nån hoppar fram och slår en i ansiktet utan förvarning.
Hur lyckades du med det? Nu blir jag orolig inför nästa år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp