Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag kan inte se detta. Innebär det att jag INTE får tillbaka pengar nu i Juni? Börjar bli lite nervös här - de pengarna skulle rädda hela min sommar...:/

Jag kan nu se min beslutade skatt för 2019 på skatteverkets hemsida. Verkar som den gått igenom, skönt!

Nu kom mitt besked i Kivra ang utbetalning av skatten.

Kan fortfarande inte se något. Kanske dröjer då...:(

2019-05-22
Dölj
Beslut om slutlig skatt
Du har fått ett beslut från Skatteverket om slutlig skatt för 2018.

Så står det på Skatteverket.se men jag har inte fått något varesej på Kivra eller på min Gmail? Eller hem för den delen.
Betyder det att jag nu bara väntar på att UC/Bisnode ska uppdatera eller?

2019-05-22
Dölj
Beslut om slutlig skatt
Du har fått ett beslut från Skatteverket om slutlig skatt för 2018.

Så står det på Skatteverket.se men jag har inte fått något varesej på Kivra eller på min Gmail? Eller hem för den delen.
Betyder det att jag nu bara väntar på att UC/Bisnode ska uppdatera eller?
Det ska stå 2019 Terry :)

På mitt skattekonto står det 2020-06-05 som datum uppe till vänster så antar att det inte blivit ”kört”? Som jag minns det från tidigare år burkar inte alla bli klara samma dag eller?

Står samma på mitt skattekonto...:(

På mitt skattekonto står det 2020-06-05 som datum uppe till vänster så antar att det inte blivit ”kört”? Som jag minns det från tidigare år burkar inte alla bli klara samma dag eller?

Idag fick jag mitt slutskattebesked , där stod de att inom en vecka utbetalas pengarna till mitt konto :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp