Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

vad är sista siffran i ditt personnummer av dom 4 sista? Delvis kontroll siffran.

skatteverket gör körningar och skickar ut beskeden i den ordningen. 0-1-2-3 osv. Tänkte på hur långt dom kommit.

Ursäkta mitt spammande :D men är det någon som vet om alla får slutskattebeskedet idag eller är det flera körningar?

Idag fick jag mitt slutskattebesked , där stod de att inom en vecka utbetalas pengarna till mitt konto :)
Hoppas att pengarna kommer redan på tisdag, som är första dagen när ska börja betala ut men jag har Swedbank och de är inte snabbast

Står på deras hemsida att slutskattebesked skickas ut den 12:e juni.
Utbetalning sker 9-12 juni

Det är väl ändå inte slutskattebeskedet som skickats ut idag? Verkar mer vara info om att utbetalningen är gjord

vad är sista siffran i ditt personnummer av dom 4 sista? Delvis kontroll siffran.

skatteverket gör körningar och skickar ut beskeden i den ordningen. 0-1-2-3 osv. Tänkte på hur långt dom kommit.
Fast det där har vi diskuterat förr och det stämmer ej. Om dom inte ändrat det i år vill säg.

& när sys det på UC?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp