- Meddelanden
- 222
- Mottagna reaktioner
- 89
- Poäng
- 237
Kom det nyss?Idag fick jag mitt slutskattebesked , där stod de att inom en vecka utbetalas pengarna till mitt konto![]()
Kom det nyss?Idag fick jag mitt slutskattebesked , där stod de att inom en vecka utbetalas pengarna till mitt konto![]()
Det kom klockan 19Kom det nyss?
Det kom klockan 19
men är det någon som vet om alla får slutskattebeskedet idag eller är det flera körningar?Hoppas att pengarna kommer redan på tisdag, som är första dagen när ska börja betala ut men jag har Swedbank och de är inte snabbastIdag fick jag mitt slutskattebesked , där stod de att inom en vecka utbetalas pengarna till mitt konto![]()
Fast det där har vi diskuterat förr och det stämmer ej. Om dom inte ändrat det i år vill säg.vad är sista siffran i ditt personnummer av dom 4 sista? Delvis kontroll siffran.
skatteverket gör körningar och skickar ut beskeden i den ordningen. 0-1-2-3 osv. Tänkte på hur långt dom kommit.
Nej alla får nog inte idag, det körs fler dagar.Ursäkta mitt spammandemen är det någon som vet om alla får slutskattebeskedet idag eller är det flera körningar?