Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Skickade in all info för reseavdragen för över 1 vecka sedan och inte hört ett knyst.. någon annan som fått sina rese pengar?
Inte fått mina men fick reda på att det var godkänt idag! Skickade in ändringen 17/4.

Min handläggare ringde idag och ville ha en komplettering så mailade över det, då borde de snart va klart iaf.

Vad var det för komplettering de ville ha?
Glömde skriva hur jag räknat ut summan, så skickade in antal jobbade dagar och milen. Såg nu på skatteverket att min ansökan handläggs efter jag skickade in detta.

Skickade in all info för reseavdragen för över 1 vecka sedan och inte hört ett knyst.. någon annan som fått sina rese pengar?
Nu fick jag från kivra att pengarna är utbetalade! Hoppas det går fort för dig

någon härinne som fått sina skattepengar utbetalda och sen ändrat sitt underskott och fått det bekräftat med slutskattebesked? Fasen va lång tid dom tar på sig.

någon härinne som fått sina skattepengar utbetalda och sen ändrat sitt underskott och fått det bekräftat med slutskattebesked? Fasen va lång tid dom tar på sig.

Jag fick mail från Ratsits självbevakning idag att Skatteverket uppdaterat uppgifterna och där var nya underskottet med!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp