Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ändrade i deklarationen och la till resor till och från jobbet, nu kräver dom såklart uppgifter vilket jag inte har, har inte sparat några kvitton alls och bilen har jag inte ens kvar längre.

Någon som vet vad som händer om man inte svarar handläggaren? Och kan jag återgå till mina "gamla" uppgifter?

Jag gjorde det förra året och blev granskad, men jag orkade inte ta reda på alla uppgifter som krävdes. Hände ingenting.

Ändrade i deklarationen och la till resor till och från jobbet, nu kräver dom såklart uppgifter vilket jag inte har, har inte sparat några kvitton alls och bilen har jag inte ens kvar längre.

Någon som vet vad som händer om man inte svarar handläggaren? Och kan jag återgå till mina "gamla" uppgifter?
När ändrade du? Fick du veta nu i veckan att de krävde uppgifter?

någon som fått skattepengarna utbetalda och sen ändrat underskott och fått slutskattebesked på det nya? Hur lång tid kan det ta? Inte hört något på en vecka

någon som fått skattepengarna utbetalda och sen ändrat underskott och fått slutskattebesked på det nya? Hur lång tid kan det ta? Inte hört något på en vecka

Mitt hade ändrats tillbaka till "ändrad, ej inskickad".. jag loggade in ett par dagar efter jag ändrade och då såg det bra ut.. sen nu typ två veckor efter var den inte inskickad så skickade in igen.. ett tips bara att dubbelkolla att det verkligen är inskickat.

Den 10/4 ändrade jag om mitt underskott i min deklaration. Skulle få tillbaka en del pengar men detta först i juni då jag hade K10 bilagor att skicka in. Men det jag undrar är om de kan säga något om underskottet? Första gången jag ändrar det nämligen

Mitt hade ändrats tillbaka till "ändrad, ej inskickad".. jag loggade in ett par dagar efter jag ändrade och då såg det bra ut.. sen nu typ två veckor efter var den inte inskickad så skickade in igen.. ett tips bara att dubbelkolla att det verkligen är inskickat.

Loggade in nu och var tydligen samma för mig, hade skett ändringar så fick skicka in den igen, hoppas dom är snabba med underskottet :)

Jag har fått mina skattepengar utbetalda innan påsk, loggade in nu och såg att deklarationen ÅTERIGEN fått status "Ej inskickad" pga någon sorglig minimal ränteändring (kunde inte se av vem). Alltså hur är det möjligt att man ska tvingas logga in varje vecka för att kontrollera att något inte tillkommit? Varför skickas ingen notis ut om detta från skatteverket!? Stört irriterande. Jag tänker att när deklarationen är inskickad och jag har fått mitt slutskattebesked och min utbetalning - då är det klart liksom. Då ska jag inte behöva kontrollera mer. Men icke! Är det 4/5 man ska logga in igen nu då för att kolla att den verkligen är inskickad?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp