Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har alla ni som blivit granskade lagt till resor i efterhand? Är kanske mer troligt de väljer att granska det då. Det kan verka lite underligt varför man inte redovisade det direkt.

Har redovisat resor till och från arbetet i 8 år och aldrig blivit granskad dock alltid lagt in det direkt. Samt inga extrema summor eller mil. 7 mil per dag så ca 28 000 k totalt. Har dock inget att dölja men vore ändå drygt att behöva rota fram allt.
Ja kanske är så ,jag har deklarerat bensin i 20 aldrig kollad men nu 2 år i rad fast gjort de i efterhand .

Vi registrerade resor i efterhand och fick besked igår att det var godkänt! Ingen granskning!

Någon ränteförändring gjord hos mig igen. Hoppas att det går igenom med ersättningen för dubbla boenden.

Förra året gjorde jag avdrag i efterhand. Blev granskad. Jag tjänar 2h på bil men de ansåg inte skatteverket. Nu deklarerade jag så jag får pengar i juni, får se om de också blir granskning.

Man får tacka alla fuskare för detta. Känner till en kille som jobbat svart och sen skulle han göra reseavdrag i deklarationen sen, han fick det hett om öronen sen...

Där kom beslutet i Minmyndighetspost! Omprövningsbeslut: Godkänd!
Ändrade i efterhand:) glad som f*n att det inte blev granskat, hade dock kunnat bevisa det med kvitton mm men det hade tagit tid och ork.

Där kom beslutet i Minmyndighetspost! Omprövningsbeslut: Godkänd!
Ändrade i efterhand:) glad som f*n att det inte blev granskat, hade dock kunnat bevisa det med kvitton mm men det hade tagit tid och ork.
När ändrade du?

Eftersom jag fick mitt beslut idag från SKV efter ca 10 dagar, informationen som jag hade fått att det brukar ta 1-2 veckor verkar stämma.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp