Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nepp står inget sånt....står inte om jag ska betala något heller. Står bara belopp o få tillbaka 9750kr men den 13e januari i år fick jag tillbaka 11 tusen i förtids återbetalning
Okej, då låter det inte som att det är några pengar påväg i nuläget iallafall.

Okej, då låter det inte som att det är några pengar påväg i nuläget iallafall.

Nej precis dock sa hon att jag skulle avakta tills nästa vecka då hon sa att 9-12 börjas de betala ut och den 12 är en röd dag...

Vänner hade pengar idag

Har skuld hos kf men under utredning. Kommer pengarna till mig eller går de direkt till kf? utredning precisa påbörjad ska skicka in papper senast imorgon

Har skuld hos kf men under utredning. Kommer pengarna till mig eller går de direkt till kf? utredning precisa påbörjad ska skicka in papper senast imorgon

Har du fått hem papper om "skuld att betala"?? Isåfall tar kronofogden pengarna då. Gå in på kronofogdens hemsida o logga in med bank id o klicka på "mina skulder" så kan du se om du har något

Ja jag har skuld.... men hur kan jag se om de har fått pengar eller ej? Syns inte i mobilversionen....

Fick mina pengar nu, har skuldsaldo på kronofogden - skumt
Jag har också skuld men ej fått ännu. Hopppas de kommer så jag kan betala andra skulder...
Men hur vet man egentligen om kf tar pengarna eller ej? Jag har försökt se vart pengarna har betalts ut till men kan inte se det ngn stans... kanske måste gå in via en dator...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp