Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ska iväg och rida en sväng så pausar i att kolla snabbsaldo och hoppas mer än innerligt att de finns på kontot när jag är tillbaka.

Hästar är som mumma för både kropp & själ ! Har haft häst i hela mitt liv, men icke just nu. Nu tillrider jag andras hästar - främst dressyr ! Love it :)

Hittar inte mitt inlägg här:/

Så skriver ett nytt...

Nån som har SEB banken o fått återbäring?

Jag fick förskott i december/januari på min Skatte återbäring 11 tusen..sen deklarera ja l godkände förra veckan o de står 9750kr att ja ska få tillbaka....tyckte de lät konstigt o ringde Skatteverket o han ja prata med sa de e nog mellan skillnaden ja ska få tillbaka på...sen fick ja prata med en annan där som sa att nej så är de nog inte...avakta o se i veckan om du får tillbaka 9750kr.

Tkr allting låter konstigt...OM de nu e mellanskillnaden ja ska betala varför står de inte med.. ??

Hittar inte mitt inlägg här:/

Så skriver ett nytt...

Nån som har SEB banken o fått återbäring?

Jag fick förskott i december/januari på min Skatte återbäring 11 tusen..sen deklarera ja l godkände förra veckan o de står 9750kr att ja ska få tillbaka....tyckte de lät konstigt o ringde Skatteverket o han ja prata med sa de e nog mellan skillnaden ja ska få tillbaka på...sen fick ja prata med en annan där som sa att nej så är de nog inte...avakta o se i veckan om du får tillbaka 9750kr.

Tkr allting låter konstigt...OM de nu e mellanskillnaden ja ska betala varför står de inte med.. ??
Kolla ditt skattekonto, där ser du om utbetalning är gjord.

Kolla ditt skattekonto, där ser du om utbetalning är gjord.

Hur ser man de?:( Har Skatteverkets app o de står bara att deklarationen är godkänd och att belopp o få tillbaka 9750kr...

Igår när ja ringde Skatteverket så gick de inte o se om de va nån utbetalning på mitt konto sa hon ja prata med :(

Står det att en utbetalning är gjord senaste dagarna?

Nepp står inget sånt....står inte om jag ska betala något heller. Står bara belopp o få tillbaka 9750kr men den 13e januari i år fick jag tillbaka 11 tusen i förtids återbetalning

Hästar är som mumma för både kropp & själ ! Har haft häst i hela mitt liv, men icke just nu. Nu tillrider jag andras hästar - främst dressyr ! Love it :)
Håller helt med dig :)!! Tyvärr är väl att jag fortfarande har kvar vår häst en viss del i denna oerhört katastrofala ekonomiska situation jag nu ”valt” att befinna mig i.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp