- Meddelanden
- 42
- Mottagna reaktioner
- 21
- Poäng
- 92
Hallelujaaah NU finns mina också på kontot! Tack för gemensam väntan och support 

Äntligen, grattisHallelujaaah NU finns mina också på kontot! Tack för gemensam väntan och support![]()

Ska iväg och rida en sväng så pausar i att kolla snabbsaldo och hoppas mer än innerligt att de finns på kontot när jag är tillbaka.

Kolla ditt skattekonto, där ser du om utbetalning är gjord.Hittar inte mitt inlägg här:/
Så skriver ett nytt...
Nån som har SEB banken o fått återbäring?
Jag fick förskott i december/januari på min Skatte återbäring 11 tusen..sen deklarera ja l godkände förra veckan o de står 9750kr att ja ska få tillbaka....tyckte de lät konstigt o ringde Skatteverket o han ja prata med sa de e nog mellan skillnaden ja ska få tillbaka på...sen fick ja prata med en annan där som sa att nej så är de nog inte...avakta o se i veckan om du får tillbaka 9750kr.
Tkr allting låter konstigt...OM de nu e mellanskillnaden ja ska betala varför står de inte med.. ??
Kolla ditt skattekonto, där ser du om utbetalning är gjord.
Har Skatteverkets app o de står bara att deklarationen är godkänd och att belopp o få tillbaka 9750kr...
Kolla ditt skattekonto, där ser du om utbetalning är gjord.
?Ingående saldo 2018-04-02:
0kr
Jahapp om de nu stämmer?
Står det att en utbetalning är gjord senaste dagarna?
Håller helt med digHästar är som mumma för både kropp & själ ! Har haft häst i hela mitt liv, men icke just nu. Nu tillrider jag andras hästar - främst dressyr ! Love it![]()
!! Tyvärr är väl att jag fortfarande har kvar vår häst en viss del i denna oerhört katastrofala ekonomiska situation jag nu ”valt” att befinna mig i.