skulle de inte stå minus då ? Står även den ska betalas nov 2019 men ingen summaEn fråga om de stått på deklarationen att man ska få tillbaka pengar sen få man ett besked att man har skatt att betala vad har hänt då ?
Min man skulle få tillbaka 36000kr men han fick besked att slutskattebeskedet kommer i Augusti fatta ingenting .
2019 verka ju helt sjukt meddelandet kom idag .Skulle du få tillbaka mycket från början ? Och Fick du betala mycket nu ?skulle de inte stå minus då ? Står även den ska betalas nov 2019 men ingen summa2019 verka ju helt sjukt meddelandet kom idag .
Låter konstigt. , om han loggar in på deklarationen på nätet vad står det då ? Grönt betyder ju få tillbaka och rött att betala !De är min man de står att han ska få tillbaka på deklarationen o sen fick han ett meddelande att han har skatt att betala o slutskattebesked kommer i augusti står ingen summa de är väl fel då hoppas jag står att han ska få tillbaka 36000kr
De är min man de står att han ska få tillbaka på deklarationen o sen fick han ett meddelande att han har skatt att betala o slutskattebesked kommer i augusti står ingen summa de är väl fel då hoppas jag står att han ska få tillbaka 36000kr.Han har betalat över 200 tusen i räntor så konstigt de här.
Står grönt därLåter konstigt. , om han loggar in på deklarationen på nätet vad står det då ? Grönt betyder ju få tillbaka och rött att betala !
Kan väl inte vara bluff på deras sida ?Se upp. Kan vara bluff. Någon som passar på att få folk att betala pengar till dem.
Se upp. Kan vara bluff. Någon som passar på att få folk att betala pengar till dem.
Konstigt står att de ska vara betalt den 12 november 2019 me fan bli knäpp snartLåter konstigt. , om han loggar in på deklarationen på nätet vad står det då ? Grönt betyder ju få tillbaka och rött att betala !
Men ingen summa bara att han ska få tillbaka på deklarationen.Konstigt står att de ska vara betalt den 12 november 2019 me fan bli knäpp snart