Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En fråga om de stått på deklarationen att man ska få tillbaka pengar sen få man ett besked att man har skatt att betala vad har hänt då fatta ingenting :(

En fråga om de stått på deklarationen att man ska få tillbaka pengar sen få man ett besked att man har skatt att betala vad har hänt då ?
Min man skulle få tillbaka 36000kr men han fick besked att slutskattebeskedet kommer i Augusti fatta ingenting .
skulle de inte stå minus då ? Står även den ska betalas nov 2019 men ingen summa :( 2019 verka ju helt sjukt meddelandet kom idag .

skulle de inte stå minus då ? Står även den ska betalas nov 2019 men ingen summa :( 2019 verka ju helt sjukt meddelandet kom idag .
Skulle du få tillbaka mycket från början ? Och Fick du betala mycket nu ?

De är min man de står att han ska få tillbaka på deklarationen o sen fick han ett meddelande att han har skatt att betala o slutskattebesked kommer i augusti står ingen summa de är väl fel då hoppas jag står att han ska få tillbaka 36000kr.Han har betalat över 200 tusen i räntor så konstigt de här.

De är min man de står att han ska få tillbaka på deklarationen o sen fick han ett meddelande att han har skatt att betala o slutskattebesked kommer i augusti står ingen summa de är väl fel då hoppas jag står att han ska få tillbaka 36000kr
Låter konstigt. , om han loggar in på deklarationen på nätet vad står det då ? Grönt betyder ju få tillbaka och rött att betala !

De är min man de står att han ska få tillbaka på deklarationen o sen fick han ett meddelande att han har skatt att betala o slutskattebesked kommer i augusti står ingen summa de är väl fel då hoppas jag står att han ska få tillbaka 36000kr.Han har betalat över 200 tusen i räntor så konstigt de här.

Se upp. Kan vara bluff. Någon som passar på att få folk att betala pengar till dem.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp