Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Grattis Kimsan ❤️ vilken underbar present o lagom till helgen!!!

Tack vännen min! :face3hearts: Ja, det kom verkligen som en glad överraskning! Hoppades förvisso på några korvören, men icke denna summa... Känns mycket bra !
Nu blir det en resa till Krakow i sommar... :folded:

Om man ska deklarera aktier manuellt som står med på deklarationen kommer man få sen utbetalning då eller får man fortfarande i april?

Tack vännen min! :face3hearts: Ja, det kom verkligen som en glad överraskning! Hoppades förvisso på några korvören, men icke denna summa... Känns mycket bra !
Vi var där i somras. Underbar stad och mycket intressant ur historiskt och kulturellt perspektiv.

Mmm, min dotter var där oxå i somras & nu vill även jag dit... :)
Ett tips är att ta en rundtur m golfbilen första dagen för att få tips och en överblick över Krakow. Dyrt men väl värt pengarna.

Haft jämnkning förra året och fick deklarationen nu får tillbaka 4200kr

minskat räntekostnaderna med 40 000 samt ökat inkomsten med nästan 45 000, synd bara att första prickarna på krf trillat in, så UC lär inte bli bättre :)

Åh! Ett kanon resmål!! Va, där för två år, sedan, bra priser, gå på spa om du kan, torget, saltgruvan och alla mysiga pubar, wow va kul!! Dig mycket väl unnat ❤️❤️❤️ Kram fina

130.000 här haha. Lite småsurt.

kul ju, de är du värd!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp