Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Eftersom jag fick mitt beslut idag från SKV efter ca 10 dagar, informationen som jag hade fått att det brukar ta 1-2 veckor verkar stämma.
När får du utbetalt?

Hade nog också fått mitt om inte 4finance hade pundat upp ränteuppgifterna.

Ursäkta om svaret inte var tillräckligt för dig men vi alla fick väl våra pengar utbetalda typ samtidigt? Så då kan det inte vara så svårt att lista ut när :)

Ursäkta om svaret inte var tillräckligt för dig men vi alla fick väl våra pengar utbetalda typ samtidigt? Så då kan det inte vara så svårt att lista ut när :)
Men alla fick/får väl inte pengarna samtidigt? Varför tror du det?
Vi försöker (försökte) lista ut hur långt tid det tar från dagen man ändrar tills dagen man får beslut/pengarna. Därför jag frågade. Men nu har jag fått beslut och utbetalning så vi har fått svar på frågan. Tog 11 dagar för mig.
Det hade tagit t.o.m mindre tid och mindre ansträngande att säga vilken dag man ändrade istället för att säga dagen vi fick in pengarna, speciellt när det är miljoner människor som får pengar och på olika dagar. Men kanske bara jag som tänker så.

Men alla fick/får väl inte pengarna samtidigt? Varför tror du det?
Vi försöker (försökte) lista ut hur långt tid det tar från dagen man ändrar tills dagen man får beslut/pengarna. Därför jag frågade. Men nu har jag fått beslut och utbetalning så vi har fått svar på frågan. Tog 11 dagar för mig.
Det hade tagit t.o.m mindre tid och mindre ansträngande att säga vilken dag man ändrade istället för att säga dagen vi fick in pengarna, speciellt när det är miljoner människor som får pengar och på olika dagar. Men kanske bara jag som tänker så.

Om man inte ändrat i deklarationen fick väl alla sina pengar mellan den 7 - 9 april? Jag kunde omöjligt veta att du ville veta exakta dagar det tog för oss från det att vi ändrade till innan vi fick godkänt besked på ändringen! Men vi gjorde ändringen den 7e april ca kl. 19.00 och vi fick pengarna igår runt lunchtid så då tog det alltså 14 dagar och ca 16 h för oss:)
Var det svaret tillräckligt för dig?

Så jag ber tusen gånger om ursäkt över att jag var så överansträngande och "omständig" i mitt tidigare svar!

Om man inte ändrat i deklarationen fick väl alla sina pengar mellan den 7 - 9 april? Jag kunde omöjligt veta att du ville veta exakta dagar det tog för oss från det att vi ändrade till innan vi fick godkänt besked på ändringen! Men vi gjorde ändringen den 7e april ca kl. 19.00 och vi fick pengarna igår runt lunchtid så då tog det alltså 14 dagar och ca 16 h för oss:)
Var det svaret tillräckligt för dig?

Så jag ber tusen gånger om ursäkt över att jag var så överansträngande och "omständig" i mitt tidigare svar!
Det är ju TRE dagars skillnad;) ;) hade man st frågan hade man ju kanske kunnat svara på frågan och inte starta en gissningslek där man skriver en sarkastiskt bok i efterhand:)

Skatteverket vill att jag redovisar för mina resor med bil till jobbet.

inga sparade kvitton från bensin. däremot kan man ju fota av sina kortköp av bensin på bank appen.

Någon som vet om dem ska ha från alla månader under året?

Skatteverket vill att jag redovisar för mina resor med bil till jobbet.

inga sparade kvitton från bensin. däremot kan man ju fota av sina kortköp av bensin på bank appen.

Någon som vet om dem ska ha från alla månader under året?
Ja alla månader man kan bifoga bank sidans alla transaktioner

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp