- Meddelanden
- 882
- Mottagna reaktioner
- 979
- Poäng
- 737
Ja eller i mobilen.Ja hur ser man ändringen? Måste man logga in på datorn?
Ja eller i mobilen.Ja hur ser man ändringen? Måste man logga in på datorn?
Ej säkert att man får meddelandenHur blir man meddelad
Jag menar hur upptäckte du det? Kunde du se ändringen direkt när du loggade in? På min står det att deklaration är inskickade. Ändras detta om något skulle ändras?Jag har skatteverkets app och nej ,fick inte något meddelande om förändringen.
Upptäckte det när jag kollade min deklaration.
Så kolla upp om ni ska få skattepeng tillbaka..
Hej,4Finance har skickat in förändringar på min deklaration, kommer jag få skatten senare än påsk pga det?
Jag menar hur upptäckte du det? Kunde du se ändringen direkt när du loggade in? På min står det att deklaration är inskickade. Ändras detta om något skulle ändras?
Fantastiskt! Då går det inte att missa Sålänge man loggar in och kollarDet står att uppgifter har förändrats, man kan inte missa det.Man ser det direkt.
Och att deklarationen är ej inskickad, så man får göra det igen...
4Finance har skickat in förändringar på min deklaration, kommer jag få skatten senare än påsk pga det?
De hade tagit bort och lagt till samma summa den 19/3Hej,
Vilken dag skickade 4 Finance in den ändringen ?
Hälsn
Chris
Jag måste få fråga jag godkände min deklaration den 17/3 samma dag man kunde deklarera men såg att de fanns 2 ändringar från den 12/3 måste jag då godkänna igen eller är de ändringarna redan godkända då de är innan den 17/3. Beloppet att få tillbaka är samma som på den deklaration jag fick i Kivra..Hoppas ni förstår vad jag menar, jag vill ju ha skatteåterbäringen i april