Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har skatteverkets app och nej ,fick inte något meddelande om förändringen.
Upptäckte det när jag kollade min deklaration.
Så kolla upp om ni ska få skattepeng tillbaka..
Jag menar hur upptäckte du det? Kunde du se ändringen direkt när du loggade in? På min står det att deklaration är inskickade. Ändras detta om något skulle ändras?

Jag menar hur upptäckte du det? Kunde du se ändringen direkt när du loggade in? På min står det att deklaration är inskickade. Ändras detta om något skulle ändras?

Det står att uppgifter har förändrats, man kan inte missa det.Man ser det direkt.
Och att deklarationen är ej inskickad, så man får göra det igen...

Det står att uppgifter har förändrats, man kan inte missa det.Man ser det direkt.
Och att deklarationen är ej inskickad, så man får göra det igen...
Fantastiskt! Då går det inte att missa Sålänge man loggar in och kollar

Tur att man inte har några räntor från 4Finance. Vill verkligen ha tillbaka mina dryga 50 kkr om 10 dagar. Längtar! :)

Jag måste få fråga jag godkände min deklaration den 17/3 samma dag man kunde deklarera men såg att de fanns 2 ändringar från den 12/3 måste jag då godkänna igen eller är de ändringarna redan godkända då de är innan den 17/3. Beloppet att få tillbaka är samma som på den deklaration jag fick i Kivra..Hoppas ni förstår vad jag menar, jag vill ju ha skatteåterbäringen i april

Jag tror du måste godkänna igen, för min som också blivit ändrad var status hos Skatteverket "ändrad, ej inskickad" eller liknande så jag har skickat in en gång till nu.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp