Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skatteåterbäring 2020 - Officiella Lånforum tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så nojjigt Av 4fiance ta bort 860 sen lägga till 861. 1 kr va fan

Så nojjigt Av 4fiance ta bort 860 sen lägga till 861. 1 kr va fan
Jag tror de har räknat jättefel och kommer fler ändringar. Jag har betalt 12x900 kr i ränta men de har uppgett 900 kr

Kommer jag få behålla dem 2000 jag ska få tillbaka om jag har inledande skuldsanering? Verkar som att man får olika svar när man googlar :S

Ja Vivus är lustiga,dom har gjort en förändring hos mig också.
Det sjuka är att summan är desamma.
Jag vet också att fortsättning följer,mina inbetalda räntor till dom stämmer inte.
Man undrar nästan , om de gör det med flit för att fucka upp för en.:mad:
Tack lov om det värsta händer,så klarar jag mig ändå ,ifall skatten kommer i juni :folded:.

Senast ändrad:
gäller att kolla varje dag nu tills 02 aprill så inget annat nytt skit dyker upp

Inskickat, inte helt perfekt skattat under 2019, men nära. Får tillbaka 1 kr. Den blir nog kvar till ett annat år

Hur ser ni det som förändrats?
När jag loggar in i appen så står det ”Inkomstdeklarationen har uppdaterats, uppgifter har lagts till eller tagits bort. Logga in med säkerhetskod på webben för att se detaljer.”
Jag har dock ingen säkerhetskod? :/
Loggar jag in med BankID så står det dock fortfarande att deklarationen är inskickad och summan att få tillbaka är densamma som innan.

Hur ser ni det som förändrats?
När jag loggar in i appen så står det ”Inkomstdeklarationen har uppdaterats, uppgifter har lagts till eller tagits bort. Logga in med säkerhetskod på webben för att se detaljer.”
Jag har dock ingen säkerhetskod? :/
Loggar jag in med BankID så står det dock fortfarande att deklarationen är inskickad och summan att få tillbaka är densamma som innan.

Det står som anmärkning vid den ändrade uppgiften

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp