Sista dag är väl 31 mars?Hej jag deklarera tidigt förra veckan och skickade in det men nu kom idag 4fiance lagt till en ändring och jag har skickat in igen idag 21 mars och det står grönt inskickad. Kan jag vara lugn att jag få dom nu i april eftersom jag deklarera de tidigt idag igen innan slutdatumet idag 21 mars. ska ringa och dubbelkolla på måndag annars får jag dom i juni men lite surt man blir så arg på dessa företag som raportera in sent
Sista dag är väl 31 mars?
Japp det är det också. Jag fick göra så förra året och sålänge den är inskickad innan sista datum är det lugnt.Jo men jag har ju redan skickat in den tidigare förra veckan och sen kom en ändring som kom igår så har skickat in den igen eftersom det stog ändrad ej inskickad. jag tycker det borde vara oki eftersom jag har ju skickat in den innan 31 mars.
Japp det är det också. Jag fick göra så förra året och sålänge den är inskickad innan sista datum är det lugnt.
Jätte bra så du tror jag kommer få skattepengar i början i april ändå jag skickar in den nu tack vare den ändringen.Japp det är det också. Jag fick göra så förra året och sålänge den är inskickad innan sista datum är det lugnt.
Absolut om inget annat inträffar så är det såJätte bra så du tror jag kommer få skattepengar i början i april ändå jag skickar in den nu tack vare den ändringen.

Tusen tack blev jätte rädd att jag inte kommer få dom nu handlar om en stor summa få hålla tummarna att dom kommer. Tusen tack för svar.Absolut om inget annat inträffar så är det så![]()