Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2019 - Officiella tråden (kort version)

Skatteåterbäringen 2019 - Officiella tråden

Årets händelse?
  • När: Från 7-8 mars kan du logga in och se hur mycket du får tillbaka på skatten. Detta är med digital brevlåda (28 feb sista dagen för att skaffa en sådan).
  • Utan digital brevlåda 19 mars, logga in på Skatteverkets e-tjänst för att se din återbäring. Testa dagen innan med...
  • Alla som bara ska godkänna sin deklaration, utan ändringar eller tillägg, och gör det digitalt senast den 2 april kan i år få sin skatteåterbäring redan i april.
  • Skatteåterbäringen betalas ut mellan den 9 och 12 april för dig som inte gjort några ändringar eller tillägg i deklarationen.
  • Sista dag att deklarera, 2 maj.
  • Deklarera på papper / med ändringar. Skatteåterbäringen kommer in mellan Juni och Augusti. Men kan dröja tom 3-6 december om något strular.
Direktlänkar
Digital brevlåda:

Senast ändrad:
Senast ändrad:
Är idag sista dagen alla får skattedeklarationen på Kivra?

Jag vill INTE att min inkomst för 2018 syns innan sista maj på min UC - Vad gör jag?

Jag vill INTE att min inkomst för 2018 syns innan sista maj på min UC - Vad gör jag?
Undrar samma faktiskto_O ska ju försöka mig på ett samlingslån och inkomsten har fått ner 2018.
Förra året så ändrades min 2017 inkoms i aug el sep men kan bero på att jag fick betala tillbaka (?) Men tänker att ju senare man deklarerar desto bättre kanske. Hoppas nån kan ge klarhet:cool:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp