uuff det vet jag faktiskt inte....Skulle man inte kunna glömma nåt så det krävs komplettering? Den processen måste ju vinna lite tid
uuff det vet jag faktiskt inte....Skulle man inte kunna glömma nåt så det krävs komplettering? Den processen måste ju vinna lite tid
Hur sent får jag göra det? När får man pengarna då?
Hur sent får jag göra det? När får man pengarna då?
Man får ett bötesbelopp om jag förstått det rättMen vad händer om jag inte lämnar in min deklaration innan 2:a maj? Knappast olagligt eller?
Men vad händer om jag inte lämnar in min deklaration innan 2:a maj? Knappast olagligt eller?
Så andra maj. Lämnar jag in den digitalt då så kan den väl omöjligt synas på min UC innan 1 juni va?
Det går bra att göra så, det har jag själv gjort vid ett antal tillfällen. Läs mer https://www.skatteverket.se/privat/...betalning.4.233f91f71260075abe8800014243.htmlJaha, jag fick 10 000 att betala tillbaka, trots att jag dubbelkollat jämkning och inkomst massor av gånger, men någonstans har någonting ändå gått fel :-(
Nu är det så att jag har skuldsanering och detta ska betalas innan november?? Jag kan spara undan pengar tills dess, jag har inget val. Vad jag dock undrar är , eftersom jag är världens sämsta på att spara, kan jag istället göra så att jag pö om pö sätter in pengar på mitt skattekonto så att skulden minskas därav? Jag kan INTE spara på ett vanligt konto och sen betala allt i november. Jag känner mig själv dessvärre :-(