Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2019 - Officiella tråden (kort version)

Hur sent får jag göra det? När får man pengarna då?

2 maj du får då pengarna i början av juni.
Hur sent får jag göra det? När får man pengarna då?

Du kan gå in på mina sidor på skatteverket 2 maj och begära uppskov i två veckor på deklarationen, t.ex. ange att du väntar på räntor från bolag som inte rapporterat in dem. Du fr då uppskov till 16 maj och pengarna 9 augusti och slutskattebesked 9 augusti. Alternativt om man inte vill att underskottet ska synas så kan man ta bort det och sen göra en omprövning så att man får tillbaka pengarna senare. Har gjort båda varianterna tidigare år.

Men vad händer om jag inte lämnar in min deklaration innan 2:a maj? Knappast olagligt eller?

Så andra maj. Lämnar jag in den digitalt då så kan den väl omöjligt synas på min UC innan 1 juni va?

Så andra maj. Lämnar jag in den digitalt då så kan den väl omöjligt synas på min UC innan 1 juni va?

Du bör få slutskattebeskedet mellan 4-7 juni isåfall enligt skatteverkets hemsida så om dem inte skyndar på det så är DJ safe.

Jaha, jag fick 10 000 att betala tillbaka, trots att jag dubbelkollat jämkning och inkomst massor av gånger, men någonstans har någonting ändå gått fel :-(
Nu är det så att jag har skuldsanering och detta ska betalas innan november?? Jag kan spara undan pengar tills dess, jag har inget val. Vad jag dock undrar är , eftersom jag är världens sämsta på att spara, kan jag istället göra så att jag pö om pö sätter in pengar på mitt skattekonto så att skulden minskas därav? Jag kan INTE spara på ett vanligt konto och sen betala allt i november. Jag känner mig själv dessvärre :-(

Jaha, jag fick 10 000 att betala tillbaka, trots att jag dubbelkollat jämkning och inkomst massor av gånger, men någonstans har någonting ändå gått fel :-(
Nu är det så att jag har skuldsanering och detta ska betalas innan november?? Jag kan spara undan pengar tills dess, jag har inget val. Vad jag dock undrar är , eftersom jag är världens sämsta på att spara, kan jag istället göra så att jag pö om pö sätter in pengar på mitt skattekonto så att skulden minskas därav? Jag kan INTE spara på ett vanligt konto och sen betala allt i november. Jag känner mig själv dessvärre :-(
Det går bra att göra så, det har jag själv gjort vid ett antal tillfällen. Läs mer https://www.skatteverket.se/privat/...betalning.4.233f91f71260075abe8800014243.html

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp