Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skaffa kreditkort asap

Inkomst 340k 2020, månadslön idag 27k/månad. Har idag blanco på 225k och krediter på 130k. Fick nyss avslag på kreditkort hos remember, så fundera om det finns nåt man kan få?
Aldrig varit sen med en betalning.
Har 9 på creditsafe fast det säger kanske inte nåt. UC14%, 6st förfrågningar i år.
Nån som har nåt bra tips?

Behöver kredit på 10-30000 för att avsluta det sista på en renovering, sen ska lyan säljas och förhoppningsvis alla lån bort.

Betalkoll. Tar mini uc men funkar bara att betala räkningar med. Men man kan ju betala in på ett kreditkort och ta ut dom

Bank norwegian (kreditkortet) skulle jag varmt rekommendera. Dock så kan det vara så att du blir preliminärt beviljad för att senare få avslag..

Jag trodde att eftersom jag skött mina betalningar så skulle det finnas chans till någon mer kredit eller höjning av blanco men hittills fått avslag från Norwegian, remember, betalkoll och Holm. Tror ni det har och göra med totala lån gentemot inkomst? Kan ju inte vara pga anmärkning eller liknande iaf.

Jag kan tänka mig att vissa aktörer ger automatiskt avslag på 14% i UC, det kan vara en del.
Känns väl inte som att din belåning är allt för stor tycker jag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp