- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
@Lasseman du har lagt dig till med en attityd som jag inte riktigt gillar. Tycker du att vi är jobbiga, tröga eller det är något annat ?Vem ska sätta aw i konkurs?
@Lasseman du har lagt dig till med en attityd som jag inte riktigt gillar. Tycker du att vi är jobbiga, tröga eller det är något annat ?Vem ska sätta aw i konkurs?
Något annat, jag ville veta vem det var som tänkt sätta någon i konkurs för att kunna återvinna en gåva, läste igenom tråden en gång extra och kunde inte hitta att det var på tal, så därför frågade jag. Återvinning är ett institut i konkurs. Begreppet finns också i summarisk. process men här var ingen sån aktuell.@Lasseman du har lagt dig till med en attityd som jag inte riktigt gillar. Tycker du att vi är jobbiga, tröga eller det är något annat ?
Var inte det jag menade, överlag så har du fått en arrogant ton.Något annat, jag ville veta vem det var som tänkt sätta någon i konkurs för att kunna återvinna en gåva, läste igenom tråden en gång extra och kunde inte hitta att det var på tal, så därför frågade jag. Återvinning är ett institut i konkurs. Begreppet finns också i summarisk. process men här var ingen sån aktuell.
Var inte det jag menade, överlag så har du fått en arrogant ton.
Jag begick den stora synden att använda fel ord. Hade för mig att det hette återvinning när KFM begärde tillbaka t ex en gåva för att utmäta. Men det heter väl nåt annat. Spela roll, poängen kvarstår: Ha inga överflödiga pengar på konton.