- Meddelanden
- 1 393
- Mottagna reaktioner
- 588
- Poäng
- 597
Taxeringsvärdet 1,1 belånad 450000Vad är huset värt och hur hög är belåningen? Precis som förklarats så kan en hälftenandel utmätas och sedan hela egendomen säljas.
Taxeringsvärdet 1,1 belånad 450000Vad är huset värt och hur hög är belåningen? Precis som förklarats så kan en hälftenandel utmätas och sedan hela egendomen säljas.
Det får du se till att lösa om det blir så, kfm kommer inte ordna bostadSkulle faktiskt vilja det, enda sättet att jag ordnar mitt liv,men jag är bekymrad vad som kommer att hända sedan, kommer jag att ha någonstans att bo, kan jag bli uteliggare efter 26 år jag jobbade och betalade skatt-ja, jag vet att det är bara mitt fel att jag uppträde så oansvarigt men ibland undrar om det skulle kännas bättre om jag gjorde ett grov brott-skulle i alla fall ha någonstans att sova och någonting att äta
Den skulle åka ganska omgående om jag hade fastighetsveckanTaxeringsvärdet 1,1 belånad 450000
Endast om någon sökande yrkar på hela egendomens försäljning.Den skulle åka ganska omgående om jag hade fastighetsveckan
Absolut, men den skulle ganska snabbt gå ut på förfrågningsrunda på det temat. Ibland går sånt fort.Endast om någon sökande yrkar på hela egendomens försäljning.
Finns det statliga skulder kan givetvis staten genom Kronofogden vara den som yrkar detta.
Måste ändå invänta svar, eller uteblivna sådana.Absolut, men den skulle ganska snabbt gå ut på förfrågningsrunda på det temat. Ibland går sånt fort.
Då kontaktar jag dig om två månaderDen skulle åka ganska omgående om jag hade fastighetsveckan

Tänkte trycka på skicka svar och råkade trycka gillar -men betyder det att det är bättre att jag släpper allt istället för de två lån kan inte betala?Måste ändå invänta svar, eller uteblivna sådana.
Ju fler sökande, desto bättre.
Du kommer ändå inte kunna betala övriga lån när du får beslut om löneutmätning.Då kontaktar jag dig om två månader
Tänkte trycka på skicka svar och råkade trycka gillar -men betyder det att det är bättre att jag släpper allt istället för de två lån kan inte betala?