- Meddelanden
- 193
- Mottagna reaktioner
- 90
- Poäng
- 257
Sant..Det är nog vanligt att trådarna blir "kapade", det är ju så vi människor fungerar även i diskussioner & samtal IRL.
Sant..Det är nog vanligt att trådarna blir "kapade", det är ju så vi människor fungerar även i diskussioner & samtal IRL.
Du får ett brev från UC där dom informerar dig om att du har registrerats för en misskött kredit där du även ser vem det var som registrerade dig för anmärkningen.Det sker omgående efter att du fått brevet om att din kredit är uppsagd från din långivare.Kapad tråd eller inte, jag (trådstartaren) undrar fortfarande hur el var man ser om man fått missbrukad kredit registrerad? Och hur lång tid tar det?
Det kan man fortfarande göra. Gjorde det för ett par månader senFörut kunde man ta en Uc på sig själv för 19kr. Vet inte om det fortf går eller om man måste prenumerera på min Uc för att se.
Men när jag fick misskött kredit så kom anmärkningen direkt när skulden skickades till inkasso
@JenaDet kan man fortfarande göra. Gjorde det för ett par månader sen
Har skrivit det flera ggr..Men för mej gav dom missbrukad kredit.Okej då kanske inte Brixo skickar missbrukad kredit då, verkade lite oklart! Därav min oro.
Har inte fått någon info och de har gått vidare för 1,5 månad sedan