Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ska jag fortsätta kämpa el släppa

Ang post el Kivra, min erfarenhet i denna resa med påminnelser och inkasso osv är att de inkasso som jag fått har samtliga kommit på Kivra.
Dock kommer påminnelser om utebliven betalning hos tex Brixo , Northmill och andra aktörer hem till postlådan plus att dom
skickar påminnelser på Mail/kivra också.
Man känner sig hemskt dålig el iaf jag känner mig hemskt dålig med dessa hot om uppsägning och KFM , att betala omgående osv men gissar att det är en fas man behöver gå igenom när man satt sig i denna skit!

Kapad tråd eller inte, jag (trådstartaren) undrar fortfarande hur el var man ser om man fått missbrukad kredit registrerad? Och hur lång tid tar det?

Kapad tråd eller inte, jag (trådstartaren) undrar fortfarande hur el var man ser om man fått missbrukad kredit registrerad? Och hur lång tid tar det?
Du får ett brev från UC där dom informerar dig om att du har registrerats för en misskött kredit där du även ser vem det var som registrerade dig för anmärkningen.Det sker omgående efter att du fått brevet om att din kredit är uppsagd från din långivare.
Från att du inte betalar en faktura och upprepar tills du får en missbrukad kredit så kan det uppskattningsvis ta fyra månader eller längre.

Förut kunde man ta en Uc på sig själv för 19kr. Vet inte om det fortf går eller om man måste prenumerera på min Uc för att se.
Men när jag fick misskött kredit så kom anmärkningen direkt när skulden skickades till inkasso

Okej då kanske inte Brixo skickar missbrukad kredit då, verkade lite oklart! Därav min oro.
Har inte fått någon info och de har gått vidare för 1,5 månad sedan

Förut kunde man ta en Uc på sig själv för 19kr. Vet inte om det fortf går eller om man måste prenumerera på min Uc för att se.
Men när jag fick misskött kredit så kom anmärkningen direkt när skulden skickades till inkasso
Det kan man fortfarande göra. Gjorde det för ett par månader sen

Okej då kanske inte Brixo skickar missbrukad kredit då, verkade lite oklart! Därav min oro.
Har inte fått någon info och de har gått vidare för 1,5 månad sedan
Har skrivit det flera ggr..Men för mej gav dom missbrukad kredit.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp