Ja det blir bättre och i september blir ett stort lån slutbetalat får 5000 kr mer över i månaden då och 1000 kr mer efter juli det gör liteVa bra hoppas det går ihop lite bättre nu då och du får andrum!![]()
Härligt bra att det går åt rätt håll nu fick du nog mer inspiration när du ringde och du kunde påverka lite på vägen bara att kämpa vidare!Ja det blir bättre och i september blir ett stort lån slutbetalat får 5000 kr mer över i månaden då och 1000 kr mer efter juli det gör lite

Tack så mycketHärligt bra att det går åt rätt håll nu fick du nog mer inspiration när du ringde och du kunde påverka lite på vägen bara att kämpa vidare!![]()
Okej jag trodde dom bara hade betalnings alternativ autogiro som man godkänner i samband när man tar krediten.En fråga bara, jag har inte autogiro på Brixo, är sen första gången med fakturan och fått två påminnelser redan for denna månad. Loggade in nu på banken och ser att de dragit summan idag på kontot, hur är det möjligt? Har inte givit något medgivande?
Ber om ursäkt om jag gjorde någon upprörd med min fråga i tråden.Snacka om kapad tråd..
Behöver inte be om ursäkt tycker jag du frågade en fråga inget att bli upprörd över tycker jag.Ber om ursäkt om jag gjorde någon upprörd med min fråga i tråden.

Tack, läste ovan att tråden blivit kapad, var ju inte meningenBehöver inte be om ursäkt tycker jag du frågade en fråga inget att bli upprörd över tycker jag.![]()

Det är nog vanligt att trådarna blir "kapade", det är ju så vi människor fungerar även i diskussioner & samtal IRL.Tack, läste ovan att tråden blivit kapad, var ju inte meningen![]()