Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ska jag bestrida ärendet elr godkänna!?

Nej vist e de så att dom inte behöver bevilja avbetalnings plan..men just ang vivus så sa dom till mej att dom beviljar aveta ingsplan om jag betalar in förläggnings avgift 6 månader...o då va förläggnings avgiften 1600 kr per månad i 6 månader...de e ju nå sjukt...me dom pengarna hade ja kuna betalat av lånet...men nä först förlägnings avgift på 1600kr i 6 månader o sensen skulle ja få en avbetalnings plan....ja betalade förläggnings avgiften 2 månader sen gav jag upp...de va då de gick till kronofogden o ja bestred ärendet..då fick jag avbetalnings plan direkt..

Har precis pratat med kronofogden nu o dom sa jag ska bestrida ärendet för om ja fått en avbetalnings plan o alektum lovat o dra tebax ärendet sista juli när ja gjort första betalningen så finns de ingen anmäräkning o godkänna de o få en prickar sa hon ja prata me..får hoppas de funkar nu då:(

Ska bli så skönt när allt detta skit e bort betalt...om 3-4 månader dock men bara stå ut :(

Fick brev från alektum inkasso idag med inbetalningskort för första avbetalnings planen den 27e juli...

O så står de: ärendet hos kronofogden kommer fortsätta handläggas! Tills betalningen är gjord..

Vafan ja som bestred ärendet idag o postade...o skrev att jag fått avbetalnings plan.

Undra va som kommer hända nu..Nu skickar väl kronofogden de här till alektum inkasso?? Att ja bestridit? O sen då...hur många dagar har alektum inkasso på sig o svara???

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp