Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sitter i skiten...

sen en annan fråga får man tillbaka på skatten då? räntan om det ligger hos kfum?
det vet jag faktiskt inte :) man borde väl kunna dra av den ? För det är ju ränta du betalar till företagen :)

Jag tror jag släpper det här. Lycka till.

ja görs det säkert, kom och tänka på det bara men svårt att se att det inte skulle räknas=)
Skulle man få skattepengarna eller att det dras på beloppet hos kronofogden så minskar det rejält bara där faktiskt

Helt rätt, men alla skattepengar du får tillbaka går raka vägen till KFM utan att passera dig.
Jo men absolut det förstår jag :) men ändå bra att man får tillbaka dom genom att det minskar på den skulden hos fogden ... Detta året fick jag fick 50k ..förra året runt 40k ...skulderna minskar ju rätt fort bara med skatte pengarna :)

Lyckades spärra upp mig hos Monetti! Hade spärrat mig själv där. Skötte mitt lån förut och betalade klart. Ska försöka söka där och be till gudarna att jag får det.... Tar de Bisnode?

Fick 6000 hos Monetti och 5000 hos Brixo. Pust. Med dessa betalar jag in allt som är sent.
Säljer mobilen jag köpt av Telia så klarar jag mig i juli också..... kan slappna av några minuter nu innan nästa jakt....

Fick 6000 hos Monetti och 5000 hos Brixo. Pust. Med dessa betalar jag in allt som är sent.
Säljer mobilen jag köpt av Telia så klarar jag mig i juli också..... kan slappna av några minuter nu innan nästa jakt....
Vad är det för telefon ? :) Är sugen på en ny ;)

Vad är det för telefon ? :) Är sugen på en ny ;)

Jag ska hämta ut en Samsung Galaxy S10 från Telia imorgon. PM om du är sugen på en sådan ;)

Btw.. borde vi inte ordna en köp-och-sälj tråd hör på LF med tanke på att många inklusive jag kränger grejer för att reda upp skulder? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp