Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sitter i skiten...

Jag ska hämta ut en Samsung Galaxy S10 från Telia imorgon. PM om du är sugen på en sådan ;)

Btw.. borde vi inte ordna en köp-och-sälj tråd hör på LF med tanke på att många inklusive jag kränger grejer för att reda upp skulder? :)
Det kan vara intressant...vad har du tänkt för den ?

Var det inte du som hade problem att få allt att gå ihop och skulle släppa till kfm...?
Ringde faktiskt dock till kronofogden idag ...fick bra förklarat hur det funkar ... Jag har bestämt mig för att köra fram till april och försöka förhandla ner några krediter o så..sen kanske släppa i april och behålla dom 50k plus 20k i semesterlön vi får då :) då kan man leva på dom extra det första året :) tack för din hjälp här ! Det uppskattas

Ringde faktiskt dock till kronofogden idag ...fick bra förklarat hur det funkar ... Jag har bestämt mig för att köra fram till april och försöka förhandla ner några krediter o så..sen kanske släppa i april och behålla dom 50k plus 20k i semesterlön vi får då :) då kan man leva på dom extra det första året :) tack för din hjälp här ! Det uppskattas
släpper du så mycket som 300 k så finns det risk att dem kollar ditt bank konto med och tömmer stora delar av det för att lösa skulder så du vet. så sitter du med 70 k på kontot så tar dem det förmodligen till slut trots utmätning.
ät kansle inte alltid så men kan hända FYI

släpper du så mycket som 300 k så finns det risk att dem kollar ditt bank konto med och tömmer stora delar av det för att lösa skulder så du vet. så sitter du med 70 k på kontot så tar dem det förmodligen till slut trots utmätning.

Sannolikt blir det så.

Kommer tömma kontot innan :) sen släppa allt :) då blir det perfekt känner jag :)

Inte allt ...men runt 150k

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp