Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sitter i skiten...

Både kort och lån är fortsatt 24%. Läste igenom villkoren på hemsidan.
Ok ok :) därför jag har sagt till mig själv att kanske släppa vissa lån till kronofogden för dom kommer även dom ligga på 24% hos fogden ... 150 000 kr blir räntan 3000 kr eller 300k som mina små lån är på 6000 kr i månaden hos kronofogden då .... Känns som man kan få bort allt på 3 år då ....har du själv varit hos kronofogden om man får fråga ? Blev bra ?

Som sagt, nåt i din beräkning är fel. Du kommer inte kunna betala skulderna på kortare tid med lägre belopp per månad för att du släpper de till kfm

Som sagt, nåt i din beräkning är fel. Du kommer inte kunna betala skulderna på kortare tid med lägre belopp per månad för att du släpper de till kfm
nej jag får inte ihop det heller riktigt, ngt måste vara fel låter lite för lätt tyvärr

Fast mindre per månad kan det väl bli ? För dom får ju max ta 14600 ? :)
jo men det måste vara billigare att ha lånen gröna än att dem ligger hos fogden annars kan ju alla släppa ditt ifall det går +- 0. om man ändå har en anmärkning sen innan vill säga annars spelar det ju roll.. jag får inte ihop det sorry för vet att mitt blev satans dyrare men hoppas funkar rätt

sen en annan fråga får man tillbaka på skatten då? räntan om det ligger hos kfum?

jo men det måste vara billigare att ha lånen gröna än att dem ligger hos fogden annars kan ju alla släppa ditt ifall det går +- 0. om man ändå har en anmärkning sen innan vill säga annars spelar det ju roll.. jag får inte ihop det sorry för vet att mitt blev satans dyrare men hoppas funkar rätt
Remember 250 , lo mervärde 500 , 0kq8 200 , Norwegian 250 , Supreme card 200 , credway 750 , klarna 1000 24% ränta , mobillån 1500 , everydyplus 700 , ferratum 1000 detta kostar ca 6300 kr varje månad i ränta ...jag trodde faktiskt det skulle bli mer ... Sen tillkommer amotering såklart ... Och då är vi uppe i 330k totalt .... Därför jag menar om dom drar max 14600 för det är vad dom får dra ... Så blir totalen mindre ...

Remember 250 , lo mervärde 500 , 0kq8 200 , Norwegian 250 , Supreme card 200 , credway 750 , klarna 1000 24% ränta , mobillån 1500 , everydyplus 700 , ferratum 1000 detta kostar ca 6300 kr varje månad i ränta ...jag trodde faktiskt det skulle bli mer ... Sen tillkommer amotering såklart ... Och då är vi uppe i 330k totalt .... Därför jag menar om dom drar max 14600 för det är vad dom får dra ... Så blir totalen mindre ... Men säkert längre tid att betala ..men samtidigt dras det mindre för du slipper all amotering samtidigt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp