Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sista dagen med betanmärkning

Vill inget speciellt med detta meddelande, men idag är det sista (förhoppningsvis) dagen jag betalningsanmärkning, var 12 år sedan sist... hela dagen idag har jag velat skrika ut det på kontoret av ren lycka, men det är ju ingen man direkt vill skryta om ;) hoppad ni alla tappra kämpandes människor får en fin helg, jag skall fira med en stor kall öl :)

Stort grattis o bra jobbat :) Njut av ölen och ge dig själv en klapp på axeln.

Skål! Om du kan/ vill får du gärna dela med dig av UC betyget idag och vad det blir imorgon.

UC var igår 16,8. Inga krediter och 10k i underskott, samt 10 förfrågningar! Skall bli spännande att se utfallet imorgon...:) dock har jag även 10 månader kvar av historiskt skuldsaldo

Detta med UC är verkligen roligt, när min anmärkning försvann gick betyget från 16,8 till 23,3... spelar mindre roll eftersom jag inte planerar att söka något lån, men ändå ;)

UC var igår 16,8. Inga krediter och 10k i underskott, samt 10 förfrågningar! Skall bli spännande att se utfallet imorgon...:) dock har jag även 10 månader kvar av historiskt skuldsaldo

40 minuter kvar!
Glöm inte att uppdatera oss.
Jag hade 7.2% innan min anmärkning försvann 19.7% eller liknande sen.
Berodde säkert på det historiska skulsaldot som försvinner i april...

Terry, du får scrolla upp och läsa föregående inlägg.;)

Såg det först nu! Skumt...
Hur som helst så är min teori att det är skuldsaldot som ställer till det...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp