Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sista chansen lån

Ska beskriva kort för bästa råd/hjälp..

Har totalt skulder på ca 280.000
Småkrediter å sms lån på ca 80.000 (några från nu i juni)
2 lån hos svea på 130.000 tillsammans
1 lån hos bankey på 70.000 (taget förra veckan)

Taxerad inkomst från 2024 är 337.000
(Får även bla barnbidrag)

Ej möjlighet till medsökande.

Har inga skulder hos fogden.

Får inte låna någonstans (pga alla förfrågningar tror jag då jag paniksökt allt jag kan typ)

Har tyvärr haft spelmissbruk som jag nu spärrat både i Sverige och utomlands.
Är villig att spärra mig från nya lån osv bara jag kan få hjälpn att lösa min situation..

Är det någon som vet vart jag kan vända mig som sista utväg?
Antingen för att samla precis allt eller iallafall allt smått. Jag vet att jag skulle kunna betala om jag bara fick en chans.

Mvh jag.

Rekommenderar att vänta bort alla förfrågningar och sikta på ett samlingslån på 280.000 kr nästa år istället.

Med 0 UC FF så har du nog ändå chans att få ett samlingslån ännu med hyfsad ränta.

Vad du än gör så dra inte på dig fler förfrågningar. Det kommer inte hjälpa

Rekommenderar att vänta bort alla förfrågningar och sikta på ett samlingslån på 280.000 kr nästa år istället.

Med 0 UC FF så har du nog ändå chans att få ett samlingslån ännu med hyfsad ränta.

Vad du än gör så dra inte på dig fler förfrågningar. Det kommer inte hjälpa
Det är vad jag hade velat men kommer inte att ha råd med allt så länge.. Hur kan jag isåfall göra under tiden?

Vad hände med de 70 000:-! som du lånade förra veckan?
Har du köpt något av värde så försök lämna tillbaka det eller sälja.

Jag betalade av de mesta jah hade på klarna som annars hade gått till inkasso..

Det är vad jag hade velat men kommer inte att ha råd med allt så länge.. Hur kan jag isåfall göra under tiden?
Jag vet inte hur du ska klara dig 1 år. Men att ta fler upplysningar kommer inte hjälpa alls.

Kvälls och helgjobb, jämka, sälj saker?

Jag vet inte hur du ska klara dig 1 år. Men att ta fler upplysningar kommer inte hjälpa alls.

Kvälls och helgjobb, jämka, sälj saker?
Är det någon idé att försöka samla typ sms lånen via plus1? Tänker på speltransaktioner bla.. min inkomst är verifierad där och de inväntar bara att jag lägger in skulder upp till 50.000. Vill bara försöka fixa detta.. :(

Yes sen kommer du få ett samtal där dom frågar om dina transaktioner och neka dig tyvärr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp