Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sista chansen lån

Hur många förfrågningar har du?

Är det någon idé att försöka samla typ sms lånen via plus1? Tänker på speltransaktioner bla.. min inkomst är verifierad där och de inväntar bara att jag lägger in skulder upp till 50.000. Vill bara försöka fixa detta.. :(
En sak till du inte får ha när du söker hos Plus1 är kontantuttag, då får man avslag direkt. Jag var med om det vilket var helt sjukt. Det rörde sig om ett par tusen bara i månaden under några månader för att ha hemma som sparande inför ev kris. Men de trodde väl att det var nåt annat. Det är t.o.m. en rek nu från att man ska ha cash hemma haha.
De tittar 3 månader tillbaka på ditt bankkonto.

En sak till du inte får ha när du söker hos Plus1 är kontantuttag, då får man avslag direkt. Jag var med om det vilket var helt sjukt. Det rörde sig om ett par tusen bara i månaden under några månader för att ha hemma som sparande inför ev kris. Men de trodde väl att det var nåt annat. Det är t.o.m. en rek nu från att man ska ha cash hemma haha.
De tittar 3 månader tillbaka på ditt bankkonto.
Ett par tusen i månaden ses inte som normalt i dagens kontantfria samhälle. Tyvärr blir man stämplad som narkotikaköpare om man inte är 70+ och heter Berit.

Ett par tusen i månaden ses inte som normalt i dagens kontantfria samhälle. Tyvärr blir man stämplad som narkotikaköpare om man inte är 70+ och heter Berit.

Det är helt sjukt att man blir stämplad som det utan frågor! Särskilt när Riksbanken och MSB nyligen har gått ut med rekommendationen att man ska ha kontanter hemma för minst en vecka.
Vid mitt fall så hade jag kunnat bevisa att kontanterna fortfarande existerar och jag hade satt in de på kontot om jag hade vetat om det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp