Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sergel inkasso

Fick faktiskt påminnelse igår. Men då jag inte har hela summan så ringde jag och bad om anstånd men det gick inte, de beviljar inga anstånd. Vill helst betala de 500 kr de vill ha så det inte blir så fattigt i maj också men om jag inte lyckas få ihop det så får jag väl betala hela beloppet. Tycker inkassobolagen blivit hårdare med att bevilja anstånd.

Fick faktiskt påminnelse igår. Men då jag inte har hela summan så ringde jag och bad om anstånd men det gick inte, de beviljar inga anstånd. Vill helst betala de 500 kr de vill ha så det inte blir så fattigt i maj också men om jag inte lyckas få ihop det så får jag väl betala hela beloppet. Tycker inkassobolagen blivit hårdare med att bevilja anstånd.
Har fått anstånd innan av segel ca 1 år sedan , fick idag anstånd av gothia och Sileo om att betala dubbelt nästa månad istället ! Tycker verkligen Gothia är bra nu ! Alltid fått anstånd och dom har alltid tagit tillbaka föreläggandet från kronofogden om man erbjudit 3000 kr

Tycker du ska ringa dom i morgon igen :)

Fick avbetalning av sergel idag på forex lån. 110000. Dom va generösa och gav mig 2 månader att beta av det på.

Får ni fryst ränta?

Det enda som är fryst med detta är nog löven på morgontimmarna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp