Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Semesterdagar

Tänkte om borgenär tar upplysningar och dom ser det. Elr kommer dom kunna se det?
Du får ju skatta på lön och semestersättning även om du har tagit ut det i kontanter..

Du får ju skatta på lön och semestersättning även om du har tagit ut det i kontanter..
Aa det vet jag, tänkte säga upp mig slutet av den här månaden och jag har då 3 månader uppsägningstid du får jag ju min semesterersättning från april, plus jag får då nya 25 dagar semester och jag har 15 dagar sparad sen innan.

Tänkte jobba till mitten av augusti, ska börja på nya på jobb från september.

Aa det vet jag, tänkte säga upp mig slutet av den här månaden och jag har då 3 månader uppsägningstid du får jag ju min semesterersättning från april, plus jag får då nya 25 dagar semester och jag har 15 dagar sparad sen innan.
Okej, hur kommer kontanterna in i detta?

Det var en fråga om arbetsgivare kan betala kontanter

Det får dom väl men det saknar betydelse.

Kan du inte ta ut semesterdagarna innan du slutar då?

Jag kommer ta ut men inte allt och behöver pengar till flytten

Jag kommer ta ut men inte allt och behöver pengar till flytten
Mm jo, jag tänker att om det finns risk att KF tar det så blir det ju sak samma, men att du också förlorar ledigheten du kunde fått.

Tänk också på att det blir ju inte 25 dagar ytterligare utan bara beräknat fram tills du slutar, typ 2 per månad.

Vi får nya 25 semesterdagar från april varje år

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp