Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

SEB frågar om transaktioner

270k årsinkomst
372k i synliga lån/krediter på uc
0 i Underskott
0,4 i UC risk
1 UC förfrågan.
Sökte lånet via lendo och har nu accepterat det stod att skuldebrev skulle skickas hem och att jag ska singenra och skicka tillbaka sen skulle utbetalning ske till mitt angivna konto.

Jag fick samma från Länsförsäkringar, gav dom bildbevis och allt. Fick hem brev idag att dom säger upp mitt konto och ber mig ansöka om en annan bank. Fan helt sjukt!!

Är de något nytt som har hänt eller varför börjar alla banker fråga efter det helt plötsligt och stänger ner folks konton, jag blir rädd som fan att man kommer få de meddelandet nu

Är de något nytt som har hänt eller varför börjar alla banker fråga efter det helt plötsligt och stänger ner folks konton, jag blir rädd som fan att man kommer få de meddelandet nu
Förstår inte,hur ska man då betala räkningar och allt annat ,hur ska man få sin lön?

Sjukt hur banker har börjat bete sig!

Var så skönt att äntligen få andas ut och njuta av julen men så kom dehär och satte stopp för de, blir ev stor Knut i magen istället :((

Hur mycket tror ni summan av transaktioner lär överstiga för att dom ska börja kolla? Har som sagt lirat lite på utländska sidor men inget senaste halvåret men har swishat min kompis cirka 100k i typ 1000kr swishar under 2022, är de kört för mig?

Onekligen och det verkar som att samtliga banker reagera kraftfullt numera.
Jättetråkigt förstås men kanske en tankeställare för de som vill belåna sig upp över öronen och spela
bort allting.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp