- Meddelanden
- 8
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 2
Beror väl på vad du menar många förfrågningar, inga av dessa och ingen övrig bank kommer bevilja lån med för många uc förfrågan..
Ja såklart är det de bästa alternativet, men det är inte relevant för min del tyvärr. Är ett mindre lån på 115k jag vill samla, det är allt jag har i skuld i princip. Är redan kund hos Nordea och det är tyvärr ingen möjlighet för min del idag. Därav min fråga vilken låneföredlare är att föredra? För jag kommer oavsett amortera mer än minimum beloppet så annuitetslån eller ej spelar ingen roll i min sits, behöver bara få ner räntorna jag har på de 4 lånen jag har idag för att sedan betala av hela lånet kommande år till nästa sommar.Det jag har lärt mig att alla lånförmedlare samarbetar med banker som 99% erbjuder annuitets ränta( nästan hela avgiften du betalar varje månad går till räntan) dessutom så är det höga räntor. Det bästa sättet att få lån är att boka tid med lån handläggare på typ Nordea. Berätta för dem att du är bredd att flytta ditt din pension, försäkring och sådant. Men det är viktigt att man har bra inkomst också och har alla papper med sig. Jag känner en som gjorde så och fick samla 670k