Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån, vilka har störst beviljandegrad med många förfrågningar?

Ingen av dessa beviljar lån. De förmedlar bara kontakten. Enda skillnaden är väl att det inte är exakt samma banker som de samarbetar med.

Hej!
Vet någon vilka som har störst beviljandegrad av samlingslån med många förfrågningar?
Lendo? advisa? Zmarta?
Beror väl på vad du menar många förfrågningar, inga av dessa och ingen övrig bank kommer bevilja lån med för många uc förfrågan..

vad har du i uc score,annan info behövs.. Har du alldeles för många ff antar jag att du borde ha hög uc score. Chansen är inte hög alls då

Jag väcker liv i denna tråd, min sista ff går ut nu på söndag som tidigare nämnt och tanken är då att söka ett samlingslån.
Sitter just nu med 1 ff, 2.8% uc. Så jag förmodar att betyget kommer sänkas pyttelite iallafall när jag hamnar på 0 ff.

Har aldrig använt nån låneförmedlare, så vilken är att föredra? Är ena bättre/lättare än den andra eller spelar det ingen roll?

Det jag har lärt mig att alla lånförmedlare samarbetar med banker som 99% erbjuder annuitets ränta( nästan hela avgiften du betalar varje månad går till räntan) dessutom så är det höga räntor. Det bästa sättet att få lån är att boka tid med lån handläggare på typ Nordea. Berätta för dem att du är bredd att flytta ditt din pension, försäkring och sådant. Men det är viktigt att man har bra inkomst också och har alla papper med sig. Jag känner en som gjorde så och fick samla 670k

Det jag har lärt mig att alla lånförmedlare samarbetar med banker som 99% erbjuder annuitets ränta( nästan hela avgiften du betalar varje månad går till räntan) dessutom så är det höga räntor. Det bästa sättet att få lån är att boka tid med lån handläggare på typ Nordea. Berätta för dem att du är bredd att flytta ditt din pension, försäkring och sådant. Men det är viktigt att man har bra inkomst också och har alla papper med sig. Jag känner en som gjorde så och fick samla 670k
Ja såklart är det de bästa alternativet, men det är inte relevant för min del tyvärr. Är ett mindre lån på 115k jag vill samla, det är allt jag har i skuld i princip. Är redan kund hos Nordea och det är tyvärr ingen möjlighet för min del idag. Därav min fråga vilken låneföredlare är att föredra? För jag kommer oavsett amortera mer än minimum beloppet så annuitetslån eller ej spelar ingen roll i min sits, behöver bara få ner räntorna jag har på de 4 lånen jag har idag för att sedan betala av hela lånet kommande år till nästa sommar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp