Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med mina förutsättningar

Läste tidigare svar nu igen och såg att det inte var en upplysning från en låneförmedlare, det kommer nog inte alls ställa till det.
Jag hade dock väntat på ny inkomst - men det är bara jag!

jag kan ju iofs styrka min nya inkomst med lönespecar.
Jag har ångest inför detta, skulle vara riktigt skönt att sitta med två större lån. Men blir nojig för detta med inkomst, om jag ändå ska vänta tills den uppdateras..?

jag kan ju iofs styrka min nya inkomst med lönespecar.
Jag har ångest inför detta, skulle vara riktigt skönt att sitta med två större lån. Men blir nojig för detta med inkomst, om jag ändå ska vänta tills den uppdateras..?
Du skrev tidigare att den skulle uppdateras inatt. Har den gjort det?
Alltså, du kommer att få ett samlingslån. Var inte nojig. Tycker fortfarande du ska söka på 500.000.

Nej den har inte gjort det.
Ok jag får skicka in ansökan idag, ska försöka att inte vara nojig ;-)

Nej, ringde och pratade med Lendo. De trodde att min kreditupplysning från Hb kanksw kunde ställa in det men sa samtidigt att bud kommer du få men kanske inte den räntan jag hoppats på. Jag har 6 ff såg jag nu också, en försvinner om 6 dgr. De tyckte jag skulle vänta ut den.

vad tycker du?

Nej, ringde och pratade med Lendo. De trodde att min kreditupplysning från Hb kanksw kunde ställa in det men sa samtidigt att bud kommer du få men kanske inte den räntan jag hoppats på. Jag har 6 ff såg jag nu också, en försvinner om 6 dgr. De tyckte jag skulle vänta ut den.

vad tycker du?
Jag håller med! Det är bara 6 dagar. Vad har du för ränta hos remember och komplett?

Ok. Då avvaktar jag några dagar.

Ganska säkert på att det är 7 hos både remember och konsumentkredit

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp