Pratade med en som jobbar på Swedbank som berättade dom beviljar inga lån om man har mer lån än deklarerad inkomst.![]()
Fler borde veeerkligen följa den riktlinjen MINST. Helst 80% av kvoten alternativt styrka i form av lönespec då släpande ökningar inte syns.. Men tyvärr har vi många giriga där ute.Det låter förhoppningsfullt
Ja det är ju ett ständigt jagande på lån, helst lån som inte syns på ena eller andra kreditupplysningen, vilket innebär att man skuldsätter sig mer än bankerna som lånar ut tänkt sig..Fler borde veeerkligen följa den riktlinjen MINST. Helst 80% av kvoten alternativt styrka i form av lönespec då släpande ökningar inte syns.. Men tyvärr har vi många giriga där ute.
De gjorde inte så för mig, detta var förra året så kan ha ändrats sen dess.Anyfin betalar väl inte ut till ditt konto. När jag sökte så samla dom det jag ville "samla" och de betalade in det och sen betalar jag in till Anyfin med deras ränta.
Varför just Nordea?Jag tror inte på Lendo och såna lånförmedlare. Du får aldrig rak amortering genom såna, utan annuitets ränta, skyhöga räntor och dåliga erbjudande. Banker ger inte bra ränta till såna som kommer genom lånförmedlare, så känner jag i alla fall.
gå till Nordea, föbredda dig med lönspc och info om dina lån. Säg att du vill samla dina lån och visa dem din inkomst och att du kan tänka dig flytta din pension hos dem.