Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån kontra lön

Att låna är bara att lägga ner. Alla som har miljonen i skuld. Sök skuldsanering. Ni bränner ut er själva av allt pusslande

Du sökte alltså 80k med noll erbjudanden? De har verkligen blivit strikta då. Speciellt om man jämför med innan då de i princip kastade pengar på en..
Det stämmer, jag vet inte om mina ff på 4st påverkar mkt mer denna gång. Jag blev ganska chockad över att inte få ngt erbjudande eftersom jag just skulle samla och inte öka ngt belopp men som sagt det gick inte vägen.

Att låna är bara att lägga ner. Alla som har miljonen i skuld. Sök skuldsanering. Ni bränner ut er själva av allt pusslande
Det må vara hänt, men skuldsanering är inte heller aktuellt, min inkomst är för hög, så det kommer jag inte att bli beviljad, och ge upp är inget alternativ så jag vill tro att det kommer att gå bra. Skulderna kommer minska och vill tro att jag blir beviljad samlingslån med lägre ränta. Det sista som överger en är hoppet.

Det må vara hänt, men skuldsanering är inte heller aktuellt, min inkomst är för hög, så det kommer jag inte att bli beviljad, och ge upp är inget alternativ så jag vill tro att det kommer att gå bra. Skulderna kommer minska och vill tro att jag blir beviljad samlingslån med lägre ränta. Det sista som överger en är hoppet.
För min del kan jag undvika om jag kan tillfälligt få sänkt amortering o kan köpa ut mig från min billeasing. Har jag räknat rätt så går jag back 7-8000 idag varav bilen kostar 7400. Kan jag betala av t ex några av mina kreditkort så skulle det gå runt.

Jag sökte samlingslån idag via Lendo, årsinkomst 880.000kr och lån motsvarande 1,4M synliga på UC. Jag fick NOLL erbjudanden. Mitt kreditbetyg var 5,4 när jag sökte. Känns som att låneutgivrae blivit stenhårda. Jag sökte 80.000 för att samla lån, men det gick dessvärre inte.

Det är väl inte det minsta konstigt? Du har 200% belåning över din årsinkomst.

Jag hade 1.1 miljoner i årslön - liknande synligt blanco som dig (något högre) och 0.1% i UC (Typ) fick inte heller ett enda bud.

Du hade inte heller fått något bud om du så hade 0.1% i betyg. Du är för belånad sett till din årsinkomst helt enkelt.

Det är väl inte det minsta konstigt? Du har 200% belåning över din årsinkomst.

Jag hade 1.1 miljoner i årslön - liknande synligt blanco som dig (något högre) och 0.1% i UC (Typ) fick inte heller ett enda bud.

Du hade inte heller fått något bud om du så hade 0.1% i betyg. Du är för belånad sett till din årsinkomst helt enkelt.
Terry, vilken nivå av belåningsgrad tror du man bör komma ner till för att börja få lite bud?

Jag sökte samlingslån idag via Lendo, årsinkomst 880.000kr och lån motsvarande 1,4M synliga på UC. Jag fick NOLL erbjudanden. Mitt kreditbetyg var 5,4 när jag sökte. Känns som att låneutgivrae blivit stenhårda. Jag sökte 80.000 för att samla lån, men det gick dessvärre inte.
Låter väl rimligt att inte låna ut mer anser jag. Tyvärr

Kan nämna att det är lite så Anyfin fungerar. Ska du samla lån hos dom så betalas pengarna ut till ditt bankkonto för att du sedan ska kunna betala varje skuld för sig. Tyckte det var en smidig lösning såvida du inte använde pengarna till nåt annat än själva ändamålet.

Kan nämna att det är lite så Anyfin fungerar. Ska du samla lån hos dom så betalas pengarna ut till ditt bankkonto för att du sedan ska kunna betala varje skuld för sig. Tyckte det var en smidig lösning såvida du inte använde pengarna till nåt annat än själva ändamålet.
Anyfin betalar väl inte ut till ditt konto. När jag sökte så samla dom det jag ville "samla" och de betalade in det och sen betalar jag in till Anyfin med deras ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp