Det är bara spekulationer men troligen pga du har hiskligt många ffOch de behöver lösenkrav på allt men står såhär : de bankerna har inte handlagt min ansökan hur ska jag göra?
Fick alla ta del av ansökan då?Jag sökte via zmarta fick 300 000 av lunar endast dock lösenkrav på allt fan
Om dom nekat kan du fråga varför det blev nekat. Har dom inte handlagt det kanske det sker på en vardag eftersom det är helg. Det är automatiserat men många av dessa nischer banker gör manuella handläggningar för bevilja eller neka.Ska jag ringa ex collector som nekade o be de se över det?
Ring till remeber och kolla varför du ej fått där? De kanske kan hjälpa om man ringer direktMår så jävla dåligt för lunar vill ha 6mån kontoutdrag (massa spel) samt lösenkrav på allt om de ändå skulle bevilja i slutändan vet jag inte hur jag ska få loss 100 k får väl betala in alla lån jag har sen göra uttag igen på fairlo exempelvis vilket jag inte vill för vill inte börja med o låna igen. Ville bara samla allt betala 100k privat skuld sen att det skulle va över.