Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån hjälp

Och de behöver lösenkrav på allt men står såhär : de bankerna har inte handlagt min ansökan hur ska jag göra?

Bilagor

• Screenshot_20220312-101722_Chrome.jpg
    Screenshot_20220312-101722_Chrome.jpg
    445.2 KB · Visningar: 176
Och de behöver lösenkrav på allt men står såhär : de bankerna har inte handlagt min ansökan hur ska jag göra?
Det är bara spekulationer men troligen pga du har hiskligt många ff
Inkomsten i sig är god men många ff drar upp din uc risk

det kan vara bra att avvakta till måndag också pga manuell handläggning

Ska jag ringa ex collector som nekade o be de se över det?

Vad hade du för betyg innan anmärkningen försvann?
Avvakta och se om du får bättre alternativ,.. 18% är helt galet :oops:

Ska jag ringa ex collector som nekade o be de se över det?
Om dom nekat kan du fråga varför det blev nekat. Har dom inte handlagt det kanske det sker på en vardag eftersom det är helg. Det är automatiserat men många av dessa nischer banker gör manuella handläggningar för bevilja eller neka.

Såhär står det på Zmarta

Bilagor

• Screenshot_20220312-112848_Chrome.jpg
    Screenshot_20220312-112848_Chrome.jpg
    497.1 KB · Visningar: 161
  • Screenshot_20220312-112852_Chrome.jpg
    Screenshot_20220312-112852_Chrome.jpg
    436.1 KB · Visningar: 164
Mår så jävla dåligt för lunar vill ha 6mån kontoutdrag (massa spel) samt lösenkrav på allt om de ändå skulle bevilja i slutändan vet jag inte hur jag ska få loss 100 k får väl betala in alla lån jag har sen göra uttag igen på fairlo exempelvis vilket jag inte vill för vill inte börja med o låna igen. Ville bara samla allt betala 100k privat skuld sen att det skulle va över.

Mår så jävla dåligt för lunar vill ha 6mån kontoutdrag (massa spel) samt lösenkrav på allt om de ändå skulle bevilja i slutändan vet jag inte hur jag ska få loss 100 k får väl betala in alla lån jag har sen göra uttag igen på fairlo exempelvis vilket jag inte vill för vill inte börja med o låna igen. Ville bara samla allt betala 100k privat skuld sen att det skulle va över.
Ring till remeber och kolla varför du ej fått där? De kanske kan hjälpa om man ringer direkt

Ska göra det på måndag då. Men jag pratade med lunar de kommer endast lösa mina lån genom att jag skickar avierna. Kan man på nåt sätt överbetala avierna för att sedan ta ut pengar? Måste som sagt lösa ca 100k utbetalt så vet inte vad bästa alternativet är nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp