Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

samlingslån för smslån

Hej!! Jag har ju testat där tidigare men det var ju ett tag sedan!! Nej allt som allt lån ligger nog på 200000 kr så det är ju jättemycket!! Vet du om man skulle kunna få skuldfinabsiering på bara smslånen eller alla lån måste med?? När jag pratade med min vän fick jag Vera att hen har anmärkning!! Vad tror du skulle hen ändå funka som medsökande??? Tack för att du kommer med. Alla bra råd!! Är så himla tacksam.

när jag prövade deras finansiering så hadde jag över 200000 i lån och då kräver de borgenär eller annan säkerhet.men hadde ingen borgenär så jag fick tacka nej.det bästa är ju att söka för alla skulderna.men du kan ju också söka bara för de 50000.så du får bort alla smslånen.och kanske betala in mer på de andra lånen.
tyvärr vet jag inte om det fungerar ha medsökande som har anm.jag tror att du kan ringa dom och fråga allt du vill veta så får du bästa svaret.men kolla också upp vad det kostar få hjälp av dom.läste nån tråd i detta forumet att de tog några tusen också för deras hjälp.men börja med kontakta dom och kolla hur utsikterna ser ut.

Ja tack!!! Har haft mailkontakt med dom idag.. Verkar ganska kört att få ett större lån men ska se om jag kan ordna en medsökande och ansöka om dom 50000.. Det är som du säger bara jag blir av med smslånen så klarar jag mig ju sen.. Dom andra krediterna kan jag betala av på som vanligt varje månad.. Nu måste jag bara hålla tummarna på att få en medsökande till lånet och att dom isåfall beviljar mig!!! Usch vilken sits jag har satt mig i, känner mig som världens sämsta mamma.. Denna ständiga klump i magen gnager mig snart sönder... Jag är så glad för ert stöd. Och era råd!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp