Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

samlingslån för smslån

Skuldrådgivare vad gör dom??? Kan man vara anonym där???

Skuldrådgivare vad gör dom??? Kan man vara anonym där???
Kommunens skuldrådgivare hjälper dig med att se över din ekonomi och försöker hjälpa att lägga upp en budget och liknande, du kan inte vara anonym såvitt jag vet utan du måste beställa tid dit och kön brukar tydligen vara ganska lång.

Det är mycket viktigt att du ringer din hyresvärd och talar med dem innan hyran förfaller och ber om att få betala den på t.ex. två månader istället, gör du inget så skickas det till inkasso vilket leder till extrakostnader i onödan.

Ok tack dör alla råd!!! Men just nu vet jag ingenting!!! Klump i magen fryser och skakar.., vet inte hur detta ska kunna lösa sig

Önskar bara att det fanns någon bank som kunde förstå detta och hjälpa till, jag har ju fast jobb och allt... Skulle gå att leva snålt på minimum ett tag bara jag slapp detta varje månad

du kan pröva att höra med din arbetsgivare om du kan få förskott på nästa månads lön.då måste du ev förklara varför och de kan godkänna eller neka.detta gjorde jag vid ett tillfälle o liten summa.för lönen blir ju mindre nästa månad.bara ett tips.

Oh tack vilket bra tips!' undrar bara om det går jag är kommunanställd.. Men ska kolla efter!! Jag är tacksam för alla tips!!

I min kommun gick det väldigt snabbt att få tid hos en skuldrådgivare, tog bara några dagar. Jag hoppas du tar mod till dig o beställer en tid, lovar att allt kommer kännas mycket bättre då. Du har ett barn vad jag förstått och det är värt allt, kämpa på och ta hjälp. Den inre frid jag känner nu när jag tagit steget att släppa allt går inte att beskriva, även om vissa dagar är fruktansvärt jobbiga. Går det så långt som till kfm och utmätning så kommer du i vilket fall ha pengar kvar till hyra, tele, försäkringar o mat på bordet.

Tack som frågar det värmer så!! Jag har berättat för en god vän så jag ska få låna pengar till hyran iallafall... Så ska jag försöka sälja lite saker och så till några räkningar! Mår som man förtjänar kan man säg.. En stor klump i magen precis hela tiden.. Försöker hålla humöret uppe för min dotter. Försöker komma på hur jag ska få ihop 50000 kr.. Hade jag kunnat det så hade allt varit löst då hade jag klarat mig ok kan leva väldigt snålt tills krediterna är borta,, men smslånen tar ju kol på en..

strongt gjort att be om hjälp.,vet att det nog inte var lätt.
men hur ser det ut annars är det 50000 som du har som allt?det jag funderar på var om du har testat svea direkts olika lån.en heter skuldfinansiering som tyvärr är vänte tiden lång kan va allt från 1-4 mån väntetid innan de handlägger.så de hanterar ärendena i den ordning de kommer in.där kan man även söka med utmätning anm m.m.upp till 50000 som ensam sökande över det medsökande eller borgen.
men sen har de även lån för de med endast anmärkningar eller för många uc m.m.så ev gå in kolla där.räkna med hög ränta men kan va värt testa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp