Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

samlingslån för smslån

Shabba: Sökte du på 60000 kr eller sökte du på mer så dom sänkte. Vilken bank fick du beviljad av och vet du till vilka lendo skickade förfrågan?
Tacksam för svar...

Viktigast är alltid att betala hyran + el samt att ha pengar till mat resten kan man skita i men utan bostad eller el till den så ligger man illa till. Så se till att alltid prioritera dessa saker först.

Har du inte prylar du kan sälja av för att få in lite pengar eller kan låna av någon anhörig ?

HJÄLP!!!! Jag sitter verkligen i skiten nu!! Har precis betalat mina skulder till inkasso men inga andra räkningar är betalda!! Finns inga pengar kvar nu!! Vad ska jag göra??? Jag vet allt om att jag får skylla mig själv sov.. Jag kan inte få något samlingslån pga för många uc... Vill verkligen inte leva mer nu känner bara en stor oro för vad som ska hända nu!! Jag har inte ens pengar till hyran... skulle kanske låta allt gå till kfm men skäms så för att berätta på jobbet!!Snälla någon människa säg till mig vad jag ska göra!!!!

du måste kontakta hyresvärden omg och berätta hur det ligger till.skit inte idet för det gör det värre för dig.mycket kan lösas genom att du ringer direkt.antingen kommer du få betala nästa månad räkning plus kanske halva hyra av denna månad.fråga dom.

finns inga räkningar i världen som är så viktiga som hyran o elen.allt annat kan man skita i om det krisar.hoppas det löser sig för dig och det ordnar sig säkert.

Jag vet att jag borde betalat hyran först men tog alla inkassokraven först sen fanns det inga mer pengar.. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till nu!!! Känner inte ens för att finnas kvar längre!!! Har typ inga anhöriga har en syster och hon kan jag inte be om hjälp!!! Tack alla söta människor där ute för alla fina råd..

Jag vet att jag borde betalat hyran först men tog alla inkassokraven först sen fanns det inga mer pengar.. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till nu!!! Känner inte ens för att finnas kvar längre!!! Har typ inga anhöriga har en syster och hon kan jag inte be om hjälp!!! Tack alla söta människor där ute för alla fina råd..

Om det är första gången du inte kan betala hyran kan jag inte tänka mig att din hyresvärd kommer neka dig en bra lösning. Var så ärlig du orkar vara.

Jag sökte 137 tusen fick bara ett erbjudande och det var från ge money bank

Ok får försöka ta mod till mig och ringa dom i morgon!!

Jag tycker också du ska kontakta din hyresvärd och fråga om anstånd. Sen kan du ju kontakta kyrkan, soc eller konsumentvägledare i din kommun och se om du kan få någon hjälp den vägen har varit i din sits själv så jag vet hur det känns.

Jag menar förstås skuldrådgivare hos kommunen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp