Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tack för alla svar! Det var jag som började tråden.
Jag har inget fastställt skuldsaldo utan två smslån som gått vidare till KF så jag vet inte om jag kan kalla det aktuellt skuldsaldo (det har inte hunnit gå till Tingsrätten för verkställelse). Jag kommer att köpa tid och betala skulderna så jag inte får en betalningsanmärkning men jag vet att jag snart är där igen och det är kostsamt och ansträngande att ta nya lån för att lösa gamla.
HJÄLP!!!! Jag sitter verkligen i skiten nu!! Har precis betalat mina skulder till inkasso men inga andra räkningar är betalda!! Finns inga pengar kvar nu!! Vad ska jag göra??? Jag vet allt om att jag får skylla mig själv sov.. Jag kan inte få något samlingslån pga för många uc... Vill verkligen inte leva mer nu känner bara en stor oro för vad som ska hända nu!! Jag har inte ens pengar till hyran... skulle kanske låta allt gå till kfm men skäms så för att berätta på jobbet!!Snälla någon människa säg till mig vad jag ska göra!!!!
Jag hade hamnat i samma sits som dig Jag gick till socialen fast jag hade fast jobb och dom betalade min hyra fick matpengar samt bensinpengar kan kännas jävligt tungt att ringa dit, men berätta hur det ligger till bara ,så kan dom hjälpa dig.
Tack för svaret men jag har ett barn med och tänker på att dom kanske inte tycker att jag är lämplig som mamma när jag satt mig i en sådan här sits!!!Usch och fy säger jag bara.. Finns det någon som vet vad jag ska göra om jag hamnar hos kfm?? Måste jag låta alla räkningar gå dit då eller hur ska jag göra??
Jag har oxå barn dom tar inte barnen bara för att du har ställt till det med din ekonomi , är bara ett förslag om du inte ser nån väg ut ur det hela Kram till dig
Jag släppte allt till kfm till slut, orkade inte längre o det var faktiskt en lättnad. Jag släppte alla lån o krediter dit, sen har jag bara betalat hyra, tele, bredband o försäkringar. Kommer närsomhelst bli utmätning för mig tror jag och har gruvat mig så för att berätta för min chef som oxå är min vän. Ihåg tog jag mod till mig o berättade o det gick jättebra, de känns som en befrielse trots allt.
Jag önskar jag hade ert mod!!!Tack för kramen förresten den värmer.... känner ,ig så himla orolig nu och mår illa... Förstår ej hur detta kunde hände.. Skulle behöva ett samlingslån för allt så hade det löst sig jättelätt!!!